ماجرای ازدواج فهیمه پایتخت و همسرش سام پاک پیکار + فیلم و تصاویر

ماجرای ازدواج نسرین نصرتی بازیگر نقش فهیمه معمولی در سریال پایتخت را در ادامه مشاهده می کنید.

ماجرای ازدواج فهیمه پایتخت و همسرش سام پاک پیکار + فیلم و تصاویر

ماجرای ازدواج نسرین نصرتی بازیگر نقش فهیمه معمولی در سریال پایتخت را در ادامه مشاهده می کنید. نسرین نصرتی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون است او متولد 20 شهریور 1355 است. نسرین نصرتی و همسرش سام پاک پیکار در سال 1388 بعد از 10 سال آشنایی با یکدیگر ازدواج کردند و حاصل ازدواج آنها دختری زیبا به نام سوفی است. سوفی متولد سال 1395 است و هم اکنون 4 سال دارد.

 

 

نسرین نصرتی در یک مصاحبه گفت نحوه آشنایی آنها در یک مهمانی خانوادگی بوده ، سام پاک پیکار در عرصه هنر فعالیت نمی کند. ولی از هنرمندان حمایت می کند و هوادار پرو پا قرص هنر و بازیگران است. نسرین نصرتی می گوید همسرش در کارها از او حمایت می کند و به زندگی مشترکشان احترام می گذارد. نسرین نصرتی در رابطه با زندگی خصوصی اش می گوید: بسیار ساده زیستم و اوقاتی را که سر کار نمیرم در خانه به انجام کارهای شخصی و روزمره ام می پردازم و این سبک ساده زندگی ام را خیلی دوست دارم.

 

سارا و نیکای پایتخت توبه کردند + تصاویر


نسرین نصرتی می گوید به طور کاملا اتفاقی و تصادفی در عرصه بازیگری قرار گرفت و یکی از دوستانش در سال 1380 به او پیشنهاد داده است و او به عنوان منشی صحنه وارد عرصه تاتر شده است. در یکی از روزها در نبود بازیگر آن نقش، بجای او بازی کرد و مورد استقبال قرار گرفت و همینطور برای بازی در یک نمایش از او دعوت کرد که موجب تغییر سرنوشت وی شد

 

 
 

نسرین نصرتی

 
 

 

تجربه حرفه ای از کجا شروع شد؟

 

بعد از چندین سال تست در دفتر بازیگری سیروس الوند در نهایت با انتخاب دسیتار وی برزو نیک نژاد به سریال تا ثریا سیروس مقدم در سال 1390 معرفی شد و بازی کرد.

 

سریال پایتخت

نسرین نصرتی بازیگر سینما و تلویزیون با بازی در نقش فهمیه در سریال پایتخت به شهرت خوبی دست یافت.

 

 

نسرین نصرتی

 

ازدواج و همسر نسرین نصرتی

نسرین نصرتی در سال 1388 با شخصی به نام سام پاک پیکار ازدواج کرد، آشنایی آنها در یک مهمانی خانوادگی شروع شد و بعد از 10 سال ارتباط در نهایت به خواستگاری و ازدواج ختم شد.

 

فرزند نسرین نصرتی

این زوج در آبان سال 95 صاحب یک دختر بنام سوفی شد.

 

نسرین نصرتی

 

 

حمایت همسرم

نسرین نصرتی می گوید همسرش بازیگر نیست اما او مخاطب جدی هنر است و به حوزه کاری من اشراف کامل دارد؛ همین موضوع باعث می شود با یکدیگر در نهایت عشق و احترام زندگی کنیم. او بهترین مشاورم است و بی تردید اگر لطف و حمایت های او نبود، نمی توانستم به بازیگری ادامه داده و پرتوان کارم را انجام.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • سنا

    عالی

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها