جشن تولد فوق لاکچری دختر منوچهر هادی غوغا به پا کرد + تصاویر

جشن تولد لاکچری سوفیا دختر منوچهر هادی و یکتا ناصر را در ادامه می بینید.

جشن تولد فوق لاکچری دختر منوچهر هادی غوغا به پا کرد + تصاویر

جشن تولد لاکچری سوفیا دختر منوچهر هادی و یکتا ناصر را در ادامه می بینید. منوچهر هادی (زادهٔ ۲۸ مرداد ۱۳۵۱، تهران) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون ایرانی است. منوچهر هادی همسر یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون است. منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.

منوچهر هادی

زندگی هنری

وی درسال ۱۳۶۳ در جنگ ایران و عراق پدرش را از دست داد و پس از دریافت دیپلم در رشتهٔ الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت و تجربه‌هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و مسئول تدارکات را از سر گذراند.

منوچهر هادی

در سال ۱۳۸۵، نخستین فیلمش، «تلاطم» را ساخت و در همین سال موفق شد ۴ تله‌فیلم دیگر با نام‌های «آخرین روز ماه»، «تصادف»، «فرصت‌های فردا» و «کوچهٔ محجوب» را بسازد که افزون‌بر کارگردانی، نویسندگی آن‌ها را نیز عهده‌دار بوده‌است.

منوچهر هادی

از جمله پیشینهٔ هنری وی می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی نظیر «قرنطینه»، «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه»، «زندگی جای دیگری‌ست»، «کارگر ساده نیازمندیم» و همچنین سریال‌هایی نظیر «خداحافظ بچه»، «خوب، بد، زشت» و «دل» اشاره کرد.

منوچهر هادی

ازدواج

منوچهر هادی در ۲۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ با یکتا ناصر ازدواج کرد و در آذر ماه ۱۳۹۵ صاحب یک دختر به نام سوفیا شد.

یکتا ناصر

ازدواج منوچهر هادی

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر منوچهر هادی است و این زوج 20 اسفند 1394 زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

یکتا ناصر

ماجرای آشنایی منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر

منوچهر هادی و همسر یکتا ناصر برای اولین بار در تله فیلم روستای مرزی در کنار هم حضور داشتند و آقای کارگردان برای اولین بار در این فیلم نظرش به یکتا ناصر جلب شد و بعد از آن فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه را ساختم و نقش مکمل فیلم را به او پیشنهاد دادم و قبول کرد و سیمرغ جشنواره فجر را از آن خود کرد و این شروعی برای روابط بیشتر این زوج شد و این ماجرا به ازدواج آنها ختم شد.

منوچهر هادی

منوچهر هادی و یکتا ناصر یکسال بعد از ازدواجشان در 22 آذرماه سال 95 صاحب فرزند شدند. این زوج هنرمند نام دخترشان را سوفیا گذاشتند و منوچهر هادی پدر شادی برای دخترشان است و ویدئوهایی که با دخترش به اشتراک میگذارد گویای این امر است.

یکتا ناصر

ورود منوچهر هادی به دنیای هنر

منوچهر هادی حضور در دنیای هنر را از مقاطع پایین آغاز کرد و به تدریج پله های ترقی را طی کرد. این کارگردان جوان در ابتدای فعالیتش در گروه تدارکات مشغول به کار شد و در سالهای بعد به عنوان مدیر تدارکات و جانشین تولید و مدیر تولید فعالیت کرد و در چند نقش مقابل دوربین رفت اما به نظر خودش بازیگری نیاز به تخصص داشت و او تخصصی در این زمینه نداشت. منوچهر هادی بعد از دستیاری کارگردانی به دنیای کارگردانی علاقه مند شد و فیلم تلاطم اولین تجربه کارگردانی او در سال 85 است.

یکتا ناصر

اولین فیلم سینمایی منوچهر هادی

فیلم سینمایی قرنطینه در سال 86 اولین تجربه منوچهر هادی در ساخت فیلم بلند سینمایی است.

قرنطینه اولین فیلم بلند سینمایی منوچهر هادی است که بعد از ساخت تله فیلم تلاطم مقابل دوربین برد و در سی و ششمین جشنواره فیم فجر حاضر شد.

حمید گودرزی، رضا رویگری،رضا عطاران، افسانه بایگان،شهره سلطانی،نیوشا ضیغمی و... در این فیلم منوچهر هادی به ایفای نقش پرداختند.

یکتا ناصر

اولین سریال منوچهر هادی

سریال خداحافظ بچه در سال 91 اولین تجربه منوچهر هادی در ساخت سریال تلویزیونی است که ماه رمضان مهمان خانه های مردم شد. خداحافظ بچه ماجرای زوجی است که بچه دار نمیشوند و ماجرای بچه دار نشدن آنها داستان این سریال را رقم میزند و مهراوه شریفی نیا، شهرام حقیقت دوست،ناصر گیتی جاه، شهین تسلیمی،بهنوش بختیاری، حدیث میرامینی و... در این سریال ایفای نقش میکنند.

یکتا ناصر

معرفی چند فیلم و سریال منوچهر هادی

در ادامه این مطلب مروری بر چند فیلم و سریال منوچهر هادی خواهیم داشت.

یکتا ناصر و همسرش

سریال دلدادگان منوچهر هادی

سریال دلدادگان یکی از کارهای تلویزیونی منوچهر هادی است که سال 96 ساخته شد و داستان رویارویی دو خانواده با کدورتی قدیمی را به تصویر کشید..

در سریال دلدادگان حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبائی، افسانه ناصری، سمیرا حسن پور، سیروس همتی، پانته آ بهرام، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی و شاهرخ استخری، سیامک صفاریان، ملیکا شریفی نیا و مسعود دلخواه ایفای نقش کرده اند.

یکتا ناصر

فیلم من سالوادور نیستم

یکی دیگر از ساخته های موفق منوچهر هادی فیلم سینمایی من سالوادور نیستم بود که در زمان اکران در سینماهای کشور با فروش خوبی روبرو شد و روایتگر داستان سفر رضا عطاران به همراه همسرش یکتا ناصر به برزیل است که با ماجراهای زیادی همراه است.

بازیگرانی چون رضا عطاران، یکتا ناصر، کارول ویدوتی در نقش آنجل ، مهدی محرابی، سوگل محرابی، بری فیوکا در نقش مادربزرگ آنجل ، ریوالدو، ژیلا صادقی در نقش مجری تلویزیون ایفای نقش کردند.

منوچهر هادی

فیلم آینه بغل

آینه بغل ساخته دیگری از منوچهر هادی کارگردان سینما است که در سال 96 به تهیه کنندگی منصور سهراب پور و سید امیر پروین حسینی و نویسندگی بابک کایدان و میثم کایدان ساخته شد و داستان شکست آینه بغل یک ماشین و ماجراهایی بود که با آن برای جواد عزتی و محمدرضا گلزار شکل گرفت.

بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، نازنین بیاتی، جواد عزتی، یکتا ناصر، مه لقا باقری و سیامک صفری در آن ایفای نقش کرده اند.

یکتا ناصر

سریال عاشقانه منوچهر هادی

منوچهر هادی کار موفقی در شبکه نمایش خانگی به نام عاشقانه را جلوی دوربین برد که مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. داستان این سریال روایتگر چند خانواده با قصه ها و مشکلاتشان می باشد که هر کاراکتر قصه و گذشته مخصوص خودش را دارد …

بازیگران سریال عاشقانه عبارتند از :محمدرضا گلزار ، ساره بیات ، حسین یاری ، مهناز افشار ، پانته آ بهرام ، هومن سیدی ، بهاره کیان افشار ، مسعود رایگان ، حمیدرضا پگاه.

منوچهر هادی

سریال دل منوچهر هادی

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی یکی دیگر از تجربه های کارگردانی منوچهر هادی در نمایش خانگی است که پخش آن از اواخر سال 98 آغاز شد و باز هم داستانی عاشقانه را به تصویر کشید.

حامد بهداد،ساره بیات، یکتا ناصر، افسانه بایگان ، بیژن امکانیان و... در این سریال ایفای نقش کرده اند.

منوچهر هادی

فیلم های مشترک منوچهر هادی و همسرش

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی از بازیگران سینما و تلویزیون است که بازیگری را از سال 80 آغاز کرد و در چند فیلم به کارگردانی همسرش ایفای نقش کرد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

عکسی دیده نشده از نسرین مقانلو و منوچهر هادی در کنار هم

تله فیلم روستای مرزی

تله فیلم روستای مرزی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 89 ساخته شد و اولین تجربه همکاری منوچهر هادی و همسرش در این فیلم رقم خورد.

یکتا ناصر در کنار بازیگرانی چون مهدی سلوکی، محمدرضا داوودنژاد و صدیقه کیانفر در این فیلم ایفای نقش کرد و ماجرای آشنایی و بعد از آن ازدواج این زوج هنرمند هم از اینجا شکل گرفت.

واکنش تند یکتا ناصر به انتقاد سعید راد از «دل» | پایگاه خبری تحلیلی انصاف نیوز

یکی میخواد باهات حرف بزنه

یکی میخواد باهات حرف بزنه دومین تجربه کارگردانی منوچهر هادی در سینما است که سال 90 ساخته شد و یکتا ناصر به عنوان بازیگر در این فیلم به ایفای نقش پرداخت و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از آن خود کرد.

عکس لورفته از بوسه جنجالی منوچهر هادی بر صورت یکتا ناصر + بیوگرافی و تصاویر جدید

زندگی جای دیگری است

زندگی جای دیگری است فیلم دیگری از منوچهر هادی است که سال 92 ساخته شد و یکتا ناصر یکی از بازیگران این فیلم سینمایی بود. یکتا ناصر در این فیلم در کنار نیکی کریمی، پارسا پیروزفر و حامد بهداد همبازی بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها