عکس لورفته از ساره بیات و بازیگر معروف کنار دریا + عکس

عکسی که حامد بهداد از نمایی از سریال دل در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است.

عکس لورفته از ساره بیات و بازیگر معروف کنار دریا + عکس

عکسی که حامد بهداد از نمایی از سریال دل در کنار ساره بیات صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است. ساره بیات بازیگر زن سینما و تلویزیون در 14 مهر ماه 1358 در تهران متولد شد. ساره بیات از سال 1380 وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در اولین کارش، جایزه بهترین بازیگری را به همراه دیپلم افتخار کسب کرد. ساره بیات بعد از اخذ مدرک بازیگری از موسسه کارنامه به مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد.

ساره بیات و بازیگر مشهور کنار دریا + عکس

یک مشت پر عقاب نام یک مجموعه تلویزیونی بود که در بهمن ماه 1386 از شبکه سه سیما پخش می شد. او در سال 1385 با بازی در فیلم سینمایی مقلد شیطان به کارگردانی و تهیه کنندگی افشین صادقی وارد عرصه سینما شد. 

 

تصاویری از جان سینا کشتی کج کار معروف آمریکایی و همسر ایرانی اش + تصاویر

 

 

سریال های ساره بیات

1386 یک مشت پر عقاب اصغر هاشمی

1387 بی گناهان (مجموعه تلویزیونی) احمد امینی

ماجرای ازدواج حامد بهداد + فیلم و تصاویر جدید

حامد بهداد و ساره بیات در سریال دل

بیوگرافی حامد بهداد

حامد بهداد ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در شهر مشهد به دنیا آمد. او فرزند اول خانواده است و یک برادر کوچک‌تر از خودش به نام حسام دارد. حامد بهداد دوران کودکی خود را در تهران گذرانده و بزرگ شدهٔ خیابان جیحون در تهران است، پس از آغاز جنگ به همراه خانواده به نیشابور مهاجرت کردند و او تحصیلات مقطع راهنمایی را در آنجا گذراند و پس از آن دوران دبیرستان را بهمراه خانواده در مشهد سپری کرد. وی بعد از قبولی در دانشگاه برای ادامه تحصیل و زندگی به تهران رفت. دارای تحصیلات لیسانس بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است.

گریم ترسناک حامد بهداد + عکس

حامد بهداد در پشت صحنه سریال دل

ورزش مورد علاقه حامد بهداد بوکس است و او به گفته مربیان تیم ملی بوکس در این رشته ورزشی بسیار با استعداد است، بهداد در دوران نوجوانی ورزش بوکس را به‌صورت حرفه‌ای انجام داده و یکی دو بار هم در مقطع نوجوانان در استان خراسان مقام آورده‌است.

سلفی خوابالویی حامد بهداد در رختخواب | ساعدنیوز

او بازی‌های تحسین شده‌ای در فیلم‌هایی چون: بوتیک، کافه ستاره، روز سوم، کسی از گربه‌های ایرانی خبر نداره، جرم، سعادت‌آباد، آرایش غلیظ، خانه دختر، نیمه‌شب اتفاق افتاد، سد معبر، قصر شیرین داشته و برای بازی در فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده‌است. از آخرین جوایز او می‌توان جایزه معتبر بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای در سال ۲۰۱۹ برای بازی در فیلم قصر شیرین را نام برد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها