ست جنجالی متین ستوده با بازیگر مرد معروف سوژه شد + عکس

به تازگی تصویری از ست جالب متین ستوده و امیرحسین آرمان بازیگران معروف در فضای مجازی پخش شده است که مشاهده می کنید.

ست جنجالی متین ستوده با بازیگر مرد معروف سوژه شد + عکس

به تازگی تصویری از ست جالب متین ستوده و امیرحسین آرمان بازیگران معروف در یکی از مراسم اکران فیلم در فضای مجازی پخش شده است که مشاهده می کنید. متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. متین ستوده تا کنون در سریال های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است.

 

مانتوی متین ستوده بازار را به هم ریخت + عکس

 

ورود متین ستوده به عرصه بازیگری

متین السادات ستوده بازیگر کشورمان از آن دسته از بازیگرانی است که از دوران کودکی و به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود؛ اما یادآوری را می توان نقطه عطف کارنامه کاری متین ستوده دانست.دنیای بازیگری این هنرمند جوان فراز و نشیب فراوانی دارد از ورودش در سنین کودکی به تلویزیون گرفته تا دوری اش از این حوزه و بازگشت مجدد او. 

 

چهره بدون آرایش شبنم مقدمی سوژه رسانه ها شد + عکس دیده نشده

 

Gold necklace lady Matin Sotoudeh - Serajzar Gallery

خانواده متین ستوده

فرزند سوم خانواده و یک برادر بزرگتر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد، پدرش کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم بازنشسته ابتدایی است.

 

matin-sotoudeh

پدر متین ستوده

سیدحسین پدر متین که متولد 1327 در محله پشت بازار خرم آباد و کارمند صداوسیما است؛ مادر متین نیز معلم دبستان بود که پس از 35 سال خدمت بازنشست شد. خواهری بزرگتر از خودش داره به نام مریم و برادری بزرگتر به نام مانی.

 

Matin sotoudeh | Iranian girl, Iranian actors, Fashion

ماجرای ازدواج متین ستوده و فرصتی که از دست رفت

خانم ستوده ازدواج نکرده و مجرد می باشد. او در آخرین مصاحبه اش گفت :چند سال پیش یک نفر صادقانه دوستم داشت و ولی من بی رحمانه با او صحبت کردم و وقتی که متوجه این موضوع شدم برگشتم اما پذیرفته نشدم چون جایم پر شده بود و من دیر برگشتم.

 

عکس های امیرحسین آرمان amir hossein arman

امیرحسین آرمان متولد 14 آبان 1361 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون میباشد. او در ابتدای راه بازیگری اش با انتخاب های درست مسیر خوبی را برای رسیدن به قله های موفقیت پیش گرفته است. او تا کنون با بازی در فیلم های “ازدواج به سبک ایرانی””هدف اصلی””صد سال به این سالها” “امشب شب مهتابه” “برف روی شیروانی داغ” “بیداری رویاها” “روز هفتم” وسریال “کلاه پهلوی”و”سرزمین کهن” استعداد های فراوانی را از خود نشان داده است.

 

Amir-Hossein-Arman (18) | ویبره | پورتال جامع زندگی

«امیرحسین آرمان» بازیگر جوان سینمای ایران، بازیگری که چند سالی است بر پرده های سینما ظاهر شده است، بازیگری که دورنمای خوبی از فعالیت های هنری وی به چشم می خورد، می گوید از آن دست بازیگران نیست که سینما او را انتخاب کرده باشد یا او سینما را بلکه معتقد است هردو با هم منتخب یکدیگرشدند و می گوید که با تخصص در کار دکوراسیون، مسلط بودن به زبان انگلیسی و آموختن علم روانشناسی، بازیگری را پیشه حرفه ای خود کرده است و امید دارد دراین وادی خوش بدرخشد. آرمان را با چهره ای آرام بر پرده سینما ها می شناسیم.

 

Amir Hossein Arman photo shooting - Page 4 of 5 - news

آرمان درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری می گوید:

سال1381 بود که با شرکت در کلاس های مرحوم مصطفی اسکویی فن بازیگری را آموخته و سال 83 بود که به طور حرفه ای وارد عرصه سینما شدم. «ازدواج به سبک ایرانی » کاری از حسن فتحی نخستین فیلمی بود که در آن نقش آفرینی کردم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها