عکس لو رفته از سحر قریشی و ‌نسرین‌ مقانلو در کنار رونالدو

نسرین مقانلو از پشت صحنه فیلم "نیوکاسل" در کنار سحرقریشی عکسی از خود و بدل رونالدو در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

عکس لو رفته از سحر قریشی و ‌نسرین‌ مقانلو در کنار رونالدو

نسرین مقانلو عکسی از پشت صحنه فیلم " نیوکاسل " در پشت صحنه این فیلم در کنار سحر قریشی در فضای مجازی منتشر کرد.نیوکاسل فیلمی به کارگردانی محسن قصابیان، تهیه‌کنندگی علی آشتیانی‌پور و نویسندگی علیرضا قاسمی و مهیار رضاخانی محصول سال ۱۳۹۵ است.

نسرین مقانلو سحر قریشی

 

تیکه سنگین و زشت ریحانه پارسا به بازی حامد بهداد در سریال دل + عکس

 

این فیلم از تاریخ ۲۶ تیر ۱۳۹۸ در سینماهای ایران اکران شده‌است و در ۳۰ مهر ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی پخش شد. در خلاصه این فیلم آمده است که فرید (حمید گودرزی) ساعت نه صبح با خبر می‌شود که صاحب عمارت قدیمی ساعت نه شب به فرودگاه می‌رسد. حالا او و ساکنینی که فرید بدون اطلاع صاحب خانه آن‌ها را به عمارت آورده تنها دوازده ساعت فرصت دارند تا خانه را خالی کنند و در این میان اتفاقات رخ می‌دهد که شرایط را پیچیده می‌کند.

 

نسرین مقانلو (زاده ۱ تیر ۱۳۴۷ در تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. که از سال ۱۳۷۰ کار حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌است. وی فعالیت خود را با نقش کوتاهی در فیلم – دو نیمه سیب – به کارگردانی کیانوش عیاری آغاز کرد. در سال ۱۳۶۹ آغاز کرد ولی در واقع با فیلم سینمایی امید به سینمای ایران معرفی شد و با بازی در فیلم همسر بیشتر مورد توجه قرار گرفت. وی پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را در خارج از کشور گذراند. سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. بازی در فیلم مهمان مامان وی را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد.

 

منبع : رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها