عباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری

گفته بودیم توطئه کنید حمله می کنیم

اقدام ایران در حمله به پایگاه عین‌الاسد به اطلاع دولت عراق رسیده بود. اعلام کرده بودیم از هر جا توطئه‌ ای علیه مقام‌ های ایران صورت بگیرد، ما آن مکان را هدف قرار می‌ دهیم.

حجم ویدیو: 3.77M | مدت زمان ویدیو: 00:02:01

پروتکل الحاقی

به گزارش سرویس بین الملل مستقل آنلاین سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: امنیت عراق برای ایران بسیار مهم است. ما همواره مخالف دخالت خارجی در عراق بودیم.

هر گونه کمک ایران به عراق (در مبارزه با داعش) به دعوت دولت عراق بوده‌است.

قبلا گفته بودیم از هر جا توطئه‌ای علیه مقام‌های ایران صورت بگیرد، ما آن مکان را هدف قرار قرار خواهیم داد. 

سخنگوی وزارت خارجه درباره توقف اجرای پروتکل الحاقی یا کاهش نظارت‌های آژانس نیز گفت: ذوق‌زده شدن ترامپ برای ما قابل شنیدن نیست. 

گزینه‌های مختلفی در مورد توقف اجرای پروتکل الحاقی یا کاهش نظارت‌های آژانس پیش روی ایران است که اگر به جمع‌بندی برسند اعلام می‌شود.

اینکه اسم یک فرد را روی توافق می‌گذارند نشان می‌دهد که با شرایط آشنا نیستند. در همین راستا باید بگویم که ایران با اوباما توافق نکرد. ظریف ۲۰ و چند ماه با کری مذاکره نکرد، بلکه با نماینده دولت آمریکا مذاکره کرد. این‌ موارد جزو تعهدات دولت آمریکا است.

ذوق‌زده شدن ترامپ برای ما مسموع نیست و به همین دلیل هم اعلام کردیم که مبنای کار ما توافق هسته‌ای است و در صورتی که همه طرف‌ها حتی آمریکایی‌ها بخواهند به این توافق برگردند، برجام می‌تواند نجات یابد/ باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها