اهانت کم‌سابقه ترامپ به میت رامنی سناتور جمهوری‌خواه:

ترامپ او را یک "الاغ مغرور" می‌داند!

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در توئیت خود نوشت: برخی رسانه‌های آمریکایی فاسد هستند و خبرهای خود را مغرضانه منتشر می‌کنند. اخبار آنها هیچ ارتباطی با حقایق جاری در آمریکا ندارد. نیویورک تایمز و واشنگتن پست از جمله این رسانه‌ها هستند.

ترامپ او را یک "الاغ مغرور" می‌داند!

گزارش این فرد که به وی "افشاگر" گفته می‌شود، کاملا مغرضانه و اشتباه است. خواهش می‌کنم کسی (میت) رامنی را از خواب بیدار کند و به او بگوید که مکالمه تلفنی من با رئیس جمهور اوکراین کاملا عادی بود. اگر میت اینقدر با جدیت در برابر اوباما تلاش کرده بود، حتما پیروز می‌شد. او در آن زمان لال شده بود.

در ادامه توئیت ترامپ آمده است: میت (رامنی) یک "الاغ مغرور" است که از همان ابتدای ریاست جمهوری، با من سر ناسازگاری داشت. او در زمان انتخابات سنا از من التماس کرد که از او حمایت کنم و من از او حمایت کردم. او از من خواست که وی را در راس وزارت خارجه قرار دهم اما من این کار را نکردم. او انتخاب خوبی برای جمهوری خواهان نیست.

ترامپ تاکنون برای "جو بایدن" لقب "خواب آلود" و برای "برنی سندرز" لقب "دیوانه" را به کار برده است و برای رقیب انتخابات ۲۰۱۶ خود یعنی هیلاری کلینتون هم از واژه "فرتوت" استفاده می‌کند.

وی چندی پیش، آدام شف را پینوکیو نامید و در صفحات مجازی خود هم تصاویر این شخصیت کارتونی را با دماغ دراز که نشان از دروغ گویی است در کنار تصویر رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها