حضور نگار عابدی درفیلم « برای آوا »

مستقل آنلاین: فیلم «برای آوا» با بیش از ۱۰ بازیگر کودک و نوجوان برای مخاطبان نوجوان در فضایی کمدی – تراژدی تولید شده است که نگار عابدی در این فیلم با حضوری متفاوت به ایفای نقش پرداخته است.

حضور نگار عابدی درفیلم  « برای آوا »

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از برنا، نگار عابدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که فعالیت خود را با بازیگری تئاتر آغاز کرده است اکنون در یک فیلم بلند ویدئویی که روایتگر داستان یک گروه تئاتر نوجوان است به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم «برای آوا» به نویسندگی و کارگردانی محسن سراجی و تهیه کنندگی فرانک فروتن ابتدای سال جاری کلید خورد و اکنون مراحل پس تولید را پشت سر می گذارد.

نگار عابدی در این فیلم با نقشی کاملا متفاوت مقابل دوربین رفته است و این اولین حضور او در یک فیلم نوجوان است. نگار عابدی و مهدی زمین پرداز در این پروژه هم‌بازی بازیگران نوجوان شده اند.

فیلم «برای آوا» با بیش از ۱۰ بازیگر کودک و نوجوان برای مخاطبان نوجوان در فضایی کمدی – تراژدی تولید شده است. قهرمان این فیلم یک گروه تئاتر نوجوان هستند که پس از یک سال تلاش و تمرین حال نمایش‌شان در یک جشنواره معتبر بین المللی پذیرفته شده است و این شروع داستان پرماجرای آنان است.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها