باورنکردنی | مردم این کشور میمون خوارند + عکس

دسترسی به اینترنت و فضای مجازی یکی از ابزار معرفی و شناخت اعضای قبیله عجیب و انسان هایی است که بسیار متفاوت زندگی می کنند، انسانهایی که خانه ، پوشش و حتی غذای آنها با دیگر انسان های جهان متفاوت است.

باورنکردنی | مردم این کشور میمون خوارند + عکس

مستقل آنلاین: دسترسی به اینترنت و فضای مجازی یکی از ابزار معرفی و شناخت اعضای قبیله عجیب و انسان هایی است که بسیار متفاوت زندگی می کنند، انسانهایی که خانه ، پوشش و حتی غذای آنها با دیگر انسان های جهان متفاوت است. بعد از قوم آدم خوار که در یکی از مناطق هندوستان کشف و معرفی شدند حالا نوبت به گروه عجیب دیگری رسیده است ، مردمانی که گوشت میمون میخورند و مرده هایشان را سرپا دفن می کنند.

 

The-Raute_2-copy-1024x684

 

قبیله ای به نام "روت" آخرین مردمانی هستند که زندگی را به سبک چادر نشینان ادامه می دهند و محل زندگی آنها جنگل های هیمالیا در نپال می باشد.

باورها و رفتار عجیب این مردم یکی از علل مهاجرت مداوم و پی در پی انهاست. آنها معتقدند که بعد از مرگ یکی از اعضای قبیله بایستی محل زندگی خود را تغییر دهند تا گرفتار ارواح شیطانی نشود.

ساکنین عمق جنگل های هیمالیا که خود را" پادشاه جنگل "می نامند دربرابر یکجانشینی سخت مقاومت می کنند.

مردم قبیله روت به سبک شکارچیان غذای خود را تهیه میکنند و اصلی ترین غذای آنها گوشت میمون است ، مخصوصا میمون لامبور یا همان میمون های لاغر اندام دراز دم و نیش دار.

به گفته آنها و باوربحث برانگیز هندوهای نپال میمون ها حلول خدای هانومان در جسمی تازه است.

عکاس دانمارکی که برای سه روز در ژانویه سال 2016 در کنار آنها زندگی کرد تصاویر این قبیله را برای معرفی آنها در رسانه ها منتشر کرد.

به گفته عکاس دانمارکی اعضای این قبیله در فصل بارش باران های موسمی به ارتفاعات و در فصل سرما به منطقه گرمسیری اچهام در هیمالیا مهاجرت می کنند.

یکی از عجیب ترین رسوم این قبیله در مورد اموات اجرا می شود. آنها جمجمه مردگان را سوراخ کرده و مرده را به صورت ایستاده دفن می کنند. افراد این قبیله به دین باور دارند و به آن احترام می گذارند اما اصرار دارند که باورشان شخصی بماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها