رفتن اسکوچیچ به ضرر سرلک می‌شود؟

حالا با برکناری دراگان اسکوچیچ این احتمال وجود دارد که میلاد سرلک مورد توجه سرمربی بعدی تیم ملی قرار نگیرد.

رفتن اسکوچیچ به ضرر سرلک می‌شود؟

ماجرا به اخبار موبوط به برکناری دراگان اسکوچیچ بر می‌گردد. به تازگی موضوع اخراج سرمربی کروات تبدیل به سوژه روز فوتبال ایران شده است. در این وضعیت سردار آزمون با انتشار یک استوری ضمن اعلام درخواست بازیکنان تیم ملی از دولت برای همه گونه حمایت از این تیم، به بحث جدایی اسکوچیچ نیز واکنش نشان داد و درخواست کرد تا پایان جام جهانی هیچ چیز را در تیم ملی تغییر ندهند که در ادامه برخی بازیکنان دیگر مانند علیرضا بیرانوند، محمد حسین کنعانی‌زادگان، شجاع‌ خلیل‌زاده، علی قلی‌زاده، احمد نوراللهی،  امید نورافکن، صادق محرمی، سروش رفیعی، میلاد سرلک نیز این استوری‌ را بازنشر کردند.

از میان ملی پوشان پرسپولیس، علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی و میلاد سرلک سردار آزمون را همراهی کردند اما مهدی ترابی ترجیح داد واکنشی نشان ندهد. طبیعی هم بود ترابی ستاره پرسپولیس که از سوی اسکوچیچ در دیدارهای ملی به بازی گرفته نمی شد از این مربی حمایت نکند.

علیرضا بیرانوند هم در دوران اسکوچیچ نیمکت نشین امیر عابدزاده شد اما به همراه سروش رفیعی که کمتر دعوت می شد از اسکوچیچ حمایت کردند. اواخر خرداد ماه سال گذشته بعد از قطعی شدن مصدومیت کمال کامیابی نیا نوبت به میلاد سرلک رسید تا در اردوی تیم ملی حاضر شود.

میلاد بعد از انجام تست کرونا و قرنطینه در تهران به بحرین سفر کرد و تنها می توانست در دو بازی نهایی تیم ملی بازی کند اما در همین فرصت کوتاه به عنوان یار تعویضی به میدان رفت و در دو بازی برابر کامبوج و عراق بازی کرد.

او مزد بازی های خوبش در لیگ قهرمانان آسیا همراه پرسپولیس را گرفت و در ادامه هم هر زمان سالم بود و با مصدومیت دست و پنجه نرم نمی کرد توسط دراگان اسکوچیچ دعوت شد.

حالا با برکناری دراگان اسکوچیچ این احتمال وجود دارد که میلاد سرلک مورد توجه سرمربی بعدی تیم ملی قرار نگیرد. این درحالی است که سرلک با سرمربیگری مرد کروات یک جای خوب برای سفر خود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر رزرو کرده بود و حالا باید به او حق داد غمگین بوده و دل و دماغی نداشته باشد!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها