نتیجه هم نگیریم پشت این تصمیم مهدوی‌کیا تفکری است

فاطمی: با تیم زیر ۲۱ سال در مسابقات شرکت کردیم

پشت این تصمیم مهدوی‌کیا تفکری است برای آینده که در نهایت به سود تیم زیر 23 سال در رقابت‌های انتخابی المپیک پاریس خواهد بود.

فاطمی: با تیم زیر ۲۱ سال در مسابقات شرکت کردیم

سرپرست تیم فوتبال زیر ۲۳ سال کشورمان با اشاره به نتایج این تیم و انتقاداتی مطرح شده، یادآور شد، این تیم با بازیکنان زیر ۲۱ سال در مسابقات شرکت کرده است.

فراز فاطمی سرپرست تیم فوتبال زیر 23 سال ایران پیش از دیدار حساس با ازبکستان در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا درباره شرایط و مشکلات این تیم گفت: وضعیت میزبانی از نظر هتل، غذا و امکانات برگزاری در شهر قارشی در شأن رقابت‌های قهرمانی آسیا نیست. در تاشکند هم مشکلاتی داشتیم، اما مثل قارشی چشمگیر نبود.

وی ادامه داد: در برنامه قبلی که اعلام شده بود، قرار نبود بازی سوم تیم ایران در شهر قارشی باشد. حتی قرار نبود در مرحله گروهی VAR داشته باشیم و از مرحله یک چهارم استفاده شود که برنامه AFC تغییر کرد.

سرپرست تیم فوتبال زیر 23 سال کشورمان درباره توقع نتیجه‌گیری از این تیم در شرایطی که میانگین سنی این تیم دو سال کوچک‌تر از رده فعلی است، گفت: باید به تصمیم مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید که اسطوره فوتبال ایران است احترام گذاشت و همه باید به او کمک کنند، چرا که هدفش پشتوانه‌سازی و آماده‌سازی تیم امید برای مسابقات مقدماتی المپیک پاریس است و به همین دلیل تیم ایران از بقیه تیم‌ها دو سال کوچک‌تر است.

فاطمی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ما زیر 21 سال هستند که در حال حاضر آبدیده می‌شوند. 90 درصد بازیکنان این تیم در تیم‌شان بازی نمی‌کنند و حالا در این مسابقات در حال تجربه‌اندوزی هستند و اشتباهات‌شان مشخص می‌شود. باید به تصمیم مهدوی‌کیا احترام گذاشت و اگر نتیجه‌ای هم حاصل نشود، پشت این تصمیم مهدوی‌کیا تفکری است برای آینده که در نهایت به سود تیم زیر 23 سال در رقابت‌های انتخابی المپیک پاریس خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها