محمدی: ماندن ساغلام در تراکتور اتفاق خوبی است

تیمی که پارسال چهارم شده بود امسال سیزدهم شد، ولی امیدوارم تراکتور دیگر چنین وضعیتی را تجربه نکند.

محمدی: ماندن ساغلام در تراکتور اتفاق خوبی است

هادی محمدی مدافع تیم فوتبال تراکتور اعتقاد دارد ادامه حضور ارطغرول ساغلام در این تیم به یک شرط اتفاق خوبی است.

هادی محمدی درباره عملکرد ضعیف تراکتور در فصل گذشته و قرار گرفتن این تیم در رتبه سیزدهم جدول اظهار داشت: فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و در مجموع چهار مربی عوض کردیم. وقتی ثبات وجود نداشته باشد و شاهد عدم برنامه‌ریزی مناسب باشیم انتظار می‌رود که چنین وضعیتی هم رقم بخورد. همه می‌دانند قبل از شروع لیگ چه وضعیتی برای تراکتور رقم خورد و همه می‌دانستیم چه سرنوشتی در انتظار تیم ماست.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکردت در این فصل راضی هستی؟»، خاطر نشان کرد: ما اصلاً امسال زندگی نکردیم و فشار روی بازیکنان قدیمی و باتجربه تیم زیاد بود. وقتی نتیجه نمی‌گرفتیم یک هفته ناراحت بودیم و در مجموع این نتایج نه تنها در عملکرد ما بلکه در زندگی‌مان هم تأثیر منفی می‌گذاشت. تیمی که پارسال چهارم شده بود امسال سیزدهم شد، ولی امیدوارم تراکتور دیگر چنین وضعیتی را تجربه نکند.

محمدی در مورد کار کردن با ساغلام سرمربی ترکیه‌ای تراکتور تصریح کرد: ساغلام مربی خوبی است و از همه مهمتر این است که انسان خوبی است. اعضای کادر ساغلام هم مربیان خوبی هستند و خوشحالم که با این مربی کار کردم. ماندن ساغلام در تراکتور اتفاق خوبی است، ولی به شرطی که تیم خوبی بسته شود.

مدافع تیم فوتبال تراکتور راجع به اینکه برای فصل بعد چه تصمیمی دارد، گفت: من یک فصل دیگر قرارداد دارم، ولی در قراردادم بند جدایی وجود دارد. من روزهای خوبی را در تراکتور تجربه کردم و اینجا را هم دوست دارم، ولی باید ببینم شرایط چگونه است و تیم چطور بسته خواهد شد. من دوست ندارم در تراکتور باشم و ببینم که این تیم برای سقوط نکردن می‌جنگد. تراکتور باید همیشه برای قهرمانی بجنگد و نتایجی بگیرد که هوادارانش را خوشحال کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها