ماجدی: فعلا که سرمربی تیم ملی اسکوچیچ است

این ها نظرات شخصی هستند و ما جلسه هیئت رئیسه نداشته ایم. از خود آقای براتی سوال کنید.

ماجدی: فعلا که سرمربی تیم ملی اسکوچیچ است

آخرین دیدار تیم ملی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی هیچ تاثیری در سرنوشت شاگردان اسکوچیچ ندارد و ملی پوشان از سه بازی قبل صعود خود را قطعی کرده اند. در چنین شرایطی اما دو موضوع مهم در آستانه بازی فردا وجود دارد که سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال در مورد آنها صحبت کرد.

میرشاد ماجدی که در مشهد حضور دارد، در گفت و گوی کوتاهی که در جمع خبرنگاران داشت در پاسخ به این سوال که آیا بازی با لبنان با حضور بانوان برگزار می شود گفت: الان دوستان در رابطه با حضور هواداران در ورزشگاه تصمیم گیری می کنند و امیدوارم که اتفاقات خوبی رخ بدهد.

او در مورد شایعاتی که در خصوص پایان کار اسکوچیچ مطرح شده تاکید کرد: فعلا که سرمربی تیم ملی آقای اسکوچیچ است و قطعا به ایشان ایمان داریم. امیدواریم که در آینده هم با آقای اسکوچیچ همکاری کنیم. من مطمئن هستم که ایشان یکی از بهترین مربیانی هستند که تا کنون در تیم ملی حضور یافته اند.

سرپرست ریاست فدراسیون فوتبال در واکنش به ادعای جلالی مبنی بر اینکه پروژه تغییر سرمربی تیم ملی کلید خورده گفت: ایشان حتما از ما بهتر می دانند!

ماجدی در خصوص توئیت براتی در مورد نیمکت تیم ملی و حواشی ایجاد شده در مورد آن گفت: جلسه ای نبوده که هیئت رئیسه در مورد آن صحبت کند. این ها نظرات شخصی هستند و ما جلسه هیئت رئیسه نداشته ایم. از خود آقای براتی سوال کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها