وراتی: نیمار؟ بازیکنی که نمی‌‌خواهد بماند را نباید نگه داشت

هافبک ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن به مسئولان این باشگاه توصیه کرد که هم‌تیمی برزیلی او را برخلاف میلش در پارک دو پرنس نگه ندارند.

وراتی: نیمار؟ بازیکنی که نمی‌‌خواهد بماند را نباید نگه داشت

ارکو وراتی هافبک تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن جزو آن دسته از افرادی است که معتقدند تصمیم ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاریسی برای نگه داشتن نیمار در این تیم اشتباه است.

نیمار مدت‌هاست که گفته می‌خواهد از پاری‌سن‌ژرمن برود و به بارسلونا برگردد اما PSG مانع بزرگی بر سر راه بازگشت او به نوکمپ قرارداده و گفته که باید همان 222 میلیون یورویی که دو سال پیش صرف حرید این بازیکن برزیلی شد به این باشگاه برگردد تا با جدایی‌اش موافقت کند.

وراتی در این باره به رادیو مونت‌کارلو گفت: نیمار؟ من با او صحبت نکرده‌ام اما می‌دانم که پس از مصدومیتش که او را از حضور در کوپا آمه‌ریکا محروم کرد، دارد روزهای سختی را سپری می‌کند. رفتن او مرا ناراحت می‌کند، هر چند خودم هرگز از زبان خودش نشنیده‌ام که بگوید می‌خواهد برود. من ترجیح می‌دهم که نیمار اینجا در کنار ما بماند.

وضعیت فعلی نیمار تا حدودی شبیه وضعیت خود وراتی در تابستان سال 2017 است، زمانی که او در آستانه ترک پاری‌سن‌رژمن و پیوستن به بارسلونا قرار داشت. او افزود: در آن روزها، من نیاز داشتم که پاری‌سن‌ژرمن به من توضیحاتی ارائه کند. من آن روزها وضعیتی را در پاری‌سن‌ژرمن شاهد بودیم که به هیچ عنوان شبیه وضعیت یک باشگاه مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان نبود. با این حال با باشگاه صحبت کردم و بعد از شنیدن توضیحات مسئولان آن، راضی شدم که بمانم.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها