استقلال همچنان پیگیر جذب مدافع خارجی

مسئولان استقلال برای جذب مدافع خارجی اقداماتی انجام داده اند.

استقلال همچنان پیگیر جذب مدافع خارجی

 موضوع سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند و سرباز شدن این دو بازیکن بحث داغ روزهای گذشته پیرامون باشگاه استقلال بوده است. با اینکه دو بازیکن آبی ها برای رفتن به خدمت سربازی و بازی برای ملوان آماده شده اند، اما مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال شب گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد همچنان پیگیر حل مشکل این دو بازیکن است.
این در حالی است که پنجره نقل و انتقالاتی لیگ دسته اول امشب بسته می شود و به نظر می رسد مرادمند و یزدانی ریسک بیرون ماندن را انجام ندهند و برای بازی در ملوان آماده شوند.
از سوی دیگر با وجود صحبت های آجورلو، مسئولان باشگاه استقلال پیگیر جذب مدافع خارجی هستند. آبی ها سهمیه بازیکن آزاد خود را استفاده نکردند و در این شرایط فرهاد مجیدی پیگیر است تا یک مدافع خارجی را به خدمت بگیرد و تیمش را تقویت کند.
استقلال در خط دفاعی روزبه چشمی و محمد دانشگر را در اختیار داشت. عارف غلامی هم در بازگشت به میادین نشان داد که شرایط خوبی دارد و مشکلی برای همراهی تیمش ندارد. از سوی دیگر جذب یک مدافع وسط خوب خارجی هم باعث خواهد شد تا جای خالی مرادمند و یزدانی به چشم نیاید.
مسئولان استقلال برای جذب مدافع خارجی اقداماتی انجام داده اند و به نظر می رسد طی روزهای آینده با یکی از گزینه های مد نظر فرهاد مجیدی به توافق برسند و این بازیکن به ایران بیاید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها