یزدانی و مرادمند امروز به مرکز آموزشی سربازی معرفی می‌شوند

نامبردگان باید در زمان اعزام تعیین شده قبلی تاریخ یکم اسفند ماه 1400، به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند

یزدانی و مرادمند امروز به مرکز آموزشی سربازی معرفی می‌شوند

سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای درباری درباره وضعیت سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای درباره وضعیت خدمت دو بازیکن استقلال، توضیحاتی اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

به استحضار مردم شریف و ورزش‌دوست همچنین هواداران محترم فوتبال می‌رساند، پیرو مباحث مطرح شده پیرامون اعزام به خدمت سربازی دو نفر از مشمولان ورزشکار شاغل در لیگ برتر فوتبال، بدین وسیله موارد زیر جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌شود.

1. بر اساس قوانین و مقررات گذشته، هر یک از بازیکنان ورزشی در رشته‌های گوناگون که به سن مشمولیت می‌رسند، موظف به اعزام به خدمت هستند که در قالب تسهیلات ویژه و به منظور کمک به توسعه ورزش کشور و افزایش ماندگاری ورزشکاران حرفه‌ای در باشگاه‌های مربوطه با کسب مجوز‌های لازم اجازه داده شده است تا خدمت ورزشکاران حرفه‌ای در رشته‌های ورزشی فوتبال، والیبال و بسکتبال در سطح تیم ملی حداکثر تا 30 سال تمام و لیگ برتر حداکثر تا 28 سال تمام به تعویق انداخته شود و بلافاصله پس از اتمام مهلت مذکور به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

لازم به تأکید است که استمرار فعالیت ورزشکاران پس از اتمام مهلت مقرر در باشگاه‌های مربوطه امکان‌پذیر نیست، ضمناً عدم حضور به موقع این افراد در خدمت سربازی موجب غیبت آن‌ها شده و در این صورت ادامه فعالیت ورزشی در باشگاه‌ها و تیم ملی را از دست خواهند داد.

2. درباره آقایان سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند، با توجه به اینکه مجوز فعالیت ورزشی آن‌ها برابر مقررات در باشگاه ورزشی استقلال به پایان رسیده است، نامبردگان باید در زمان اعزام تعیین شده قبلی تاریخ یکم اسفند ماه 1400، به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند البته این ورزشکاران می‌توانند فعالیت ورزشی خود را در یگان‌های نیرو‌های مسلح ادامه داده و در صورت درخواست وزارت ورزش و جوانان و دعوت آن‌ها به تیم ملی، شرکت آن‌ها در اردو‌ها و بازی‌های تیم ملی بلامانع است.

این سازمان در این اطلاعیه متذکر شده است که مشمولان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق کانال خبر سربازی در پیام‌رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها