منافی: در پرسپولیس کارد به استخوان رسیده است.

درویش در گذشته مدیرعامل باشگاه سایپا بوده او باید بداند پرسپولیس 180 درجه با سایپا تفاوت می‌کند.

منافی: در پرسپولیس کارد به استخوان رسیده است.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: درویش در گذشته مدیرعامل باشگاه سایپا بوده او باید بداند پرسپولیس 180 درجه با آن باشگاه فرق می کند.

جواد منافی در مورد تیم مدیریتی جدیدی که برای باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است، اظهار داشت: هر کسی که مدیرعامل پرسپولیس می‌شود باید دو پارامتر مناسب را داشته باشد اول اینکه بتوانند پول به باشگاه تزریق کند و دوم داشتن ارتباطات مناسب است. درویش در گذشته مدیرعامل باشگاه سایپا بوده او باید بداند پرسپولیس 180 درجه با سایپا تفاوت می‌کند. مدیریت در سایپا خیلی راحت و مشخص  است اما باشگاه پرسپولیس چنین شرایطی ندارد و با باشگاه‌های دیگر مخصوصاً سایپا متفاوت است.

وی افزود: هر کسی در باشگاه پست مدیرعاملی را می‌گیرد باید بتواند باری از دوش باشگاه بردارد. درویش از سوی وزارت ورزش برای مدیرعاملی باشگاه انتخاب شده است او باید ببینند چه کاری می‌تواند برای باشگاه انجام می‌دهد. سایر اعضای هیأت مدیره باشگاه نیز باید بتوانند کمکی به این باشگاه بکنند نه اینکه برای بر مشکلات باشگاه پرسپولیس اضافه کنند. مهم‌‌ترین مسئله، مشکلات مالی است و اگر پول به  این باشگاه تزریق نشود به مشکل می‌‌خورد.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به صحبت‌های حسین کلانی پیشکسوت این تیم گفت: وقتی به حسین کلانی گفتند بیا در باشگاه پرسپولیس مدیر بشو خیلی رک و صریح گفت، من نه می‌ توانم برای باشگاه پول بیاورم و ارتباط لازم را ندارم،  آنهایی که در باشگاه پست مدیریتی گرفته‌اند یا باید این کارها را انجام دهند یا اینکه یا علی بگویند از باشگاه بروند. قرار نیست در هیأت مدیره پرسپولیس دور هم بنشینند و بگو و بخند کنند و چای و میوه بخورند.

منافی در مورد  اینکه در گذشته صدری و سمیعی مدیران عامل باشگاه پرسپولیس بودند اما خیلی راحت این باشگاه را تنها گذاشتند و رفتند، عنوان کرد: وقتی درویش را برای مدیریت پرسپولیس انتخاب کرده‌اند باید حمایتش کنند. هواداران به حق نگران شرایط مدیریتی پرسپولیس هستند. این تیم باید در نقل و انتقالات بازیکن جذب کند. پرسپولیس در خط حمله بعد از مصدومیت عیسی آل کثیر نیاز به جذب مهاجم دارد. در درون دروازه هم باید یک دروازه‌بان دیگر جذب شود. امیدوارم که مدیرعامل جدید باشگاه بتواند مشکلات این باشگاه را برطرف کند نه اینکه مثل مدیران گذشته بدون آنکه پاسخگو باشد پرسپولیس را رها کند و برود.

وی افزود:‌ اکنون هواداران، پیشکسوتان و حتی کادر فنی و بازیکنان نگران این وضعیت تیم هستند. پرسپولیس نیاز به ثبات و آرامش دارد همانطور که با حضور آجورلواستقلال به ثبات و آرامش رسید، پرسپولیس هم این شرایط را می خواهد. 

پیشکسوت سرخپوشان تأکید کرد:‌ پرسپولیس اکنون باز هم در لیگ برتر و جام حذفی مدعی قهرمانی است اما وقتی کادر فنی و بازیکنان مشکلات را بیان می‌کنند یعنی اینکه کارد به استخوان رسیده است.  مدیریت باشگاه باید این مشکلات برطرف کند و امیدواریم که َآقای درویش توانایی رفع این مشکلات را داشته باشد زیرا همه پرسپولیسی‌ها نگران این شرایط باشگاه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها