طرح موزاییکی جنجالی آزادی

پرسپولیسی ها به دلیل درخواست ناظر بازی مجبور به تغییر شکل پروژه موزاییکی خود شدند.

طرح موزاییکی جنجالی آزادی

به گزارش مستقل آنلاین ، پرسپولیسی ها برای جشن پوکر قهرمانی، شب پرماجرایی را در ورزشگاه آزادی سپری کردند. اگرچه سکوهای استادیوم خالی از تماشاگر بود اما حواشی اصلی روی همین قسمت رقم خورد؛ جایی که بخش اعظمی از صندلی ها به تبلیغات مختلف اختصاص داشت و در طبقه دوم هم برنامه های کانون هواداران به کری خوانی علیه رقبا مربوط بود.

در این پروژه های موزاییکی، به پوکر قهرمانی اشاره شده بود و همچنین یک عکس نیم رخ از فردی قرمزپوش وجود داشت که با اشاره به عدد چهار، هیس نشان می‌داد؛ موضوعی که سرآغاز اتفاقی جنجالی در ورزشگاه آزادی شد. پیش از شروع بازی جلال مرادی و برخی از مسئولان انتظامی و امنیتی به باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که این پروژه به دلیل توهین آمیز بودنش باید جمع آوری شود و حتی نیروهای یگان ویژه قصد داشتند که خود وارد ماجرا شوند.

اما در نهایت پرسپولیسی ها هیس را تبدیل به عدد 4 کردند تا این چنین ناظر بازی و مسئولان را راضی به ادامه حضورش روی سکوهای ورزشگاه آزادی کنند. نکته جالب این که باشگاه پرسپولیس ابتدا این پروژه موزاییکی را در طبقه اول جایگذاری کرده بود اما پس از این که تصمیم گرفته شد تبلیغ ایزی پایپ در استادیوم قرار گیرد، آن ها هم مجبور به انتقال فعالیت هواداری خود به طبقه دوم شدند.

نکته جالب این که حتی یکی از مسئولان هواداری پرسپولیس هم به دلیل استفاده از علامت های توهین آمیز در پروژه موزاییکی از ورزشگاه آزادی اخراج شد اما در نهایت جشن قهرمانی با حضور تعداد اندکی از طرفداران خوانده شد. همچنین جمله "Red Or Dead" نیز برای مسئولان برگزاری بازی مورد حساسیت قرار گرفته بود اما در نهایت سرخ ها موفق شدند آن ها را راضی به حفظ این قسمت از کار خود کنند.

باشگاه پرسپولیس همچنین قصد داشت که بکگراند ورود بازیکنان به مراسم قهرمانی پرچم بزرگی از این باشگاه باشد اما در نهایت تصمیم مسئولان سازمان لیگ این بود که ورود آن ها بدون مقدمه و سریع انجام گیرد و اسم نفرات هم تندتر از سال های گذشته خوانده شد.

منبع :ورزش سه

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها