راز استقلالی ها در از دست دادن استراماچونی فاش شد

معاون سابق باشگاه استقلال، به انتشار اسناد این باشگاه در فضای مجازی واکنش نشان داد.

راز استقلالی ها در از دست دادن استراماچونی فاش شد

علی خطیر به تازگی خبرهای عجیبی را فاش کرده است هواداران استقلال قطعا به خاطر دارند که مدتی قبل سندی از باشگاه استقلال به بیرون درز کرد که بر اساس آن، در جلسه هیات مدیره این باشگاه در اسفند سال ۹۷، مصوب شده که ۴۸۰ هزار دلار به شخصی به نام شرمن که ایجنت وینفرد شفر بوده پرداخت شود.

 

انتشار این سند سر و صدای زیادی کرد و خیلی‌ها از مدیریت وقت باشگاه استقلال انتقاد کردند که چرا باید به یک ایجنت، نزدیک به نیم میلیون دلار پرداخت شود.

 

اگر چه پیگیری‌های فوتبالی در آن مقطع نشان داد که پول واریزی به حساب شرمن ۴۸ هزار دلار بوده نه ۴۸۰ دلار منتهی طی ساعات گذشته سند مصوبه کامل آن جلسه در فضای مجازی منتشر شده و بعضی از کانال‌های هواداری با انتشار آن، سوالاتی را مطرح کرده‌اند.

 

یکی از این سوالات، پرداخت ۳۰ هزار دلار به علی خطیر به عنوان هزینه‌های بازیکنان خارجی باشگاه بوده و یکی از کانال‌های طرفداری استقلال این سوال را از امیرحسین فتحی پرسیده که این پول تحت چه عنوانی به معاون سابق باشگاه پرداخت شده است؟

 

 

 

علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال در واکنش به انتشار این سند به خبرنگار فوتبالی می‌گوید:

” واقعا متاسفم برای باشگاه بزرگی مثل استقلال که به این راحتی اسناد موجود در آن به بیرون درز می‌کند. پیش از این، استقلال بابت انتشار اسنادش، مربی بزرگی مثل استراماچونی را از دست داد اما کماکان این اسناد از کانالی که منبعش مشخص است به بیرون درز می‌کند”

 

علی خطیر درباره ۳۰ هزار دلاری که در فضای مجازی مورد سوال قرار گرفته، پاسخ جالبی می‌دهد:

” آن دوست یا ادمین عزیزی که این سوال را مطرح کرده بهتر است اول متن سند را به دقت بخواند چرا که در آن سند صراحتا اشاره شده که ۳۰ هزار دلار به عنوان قرض‌الحسنه توسط من برای بازیکنان خارجی پرداخت شده است. واقعیت این است که من این پول را از جیب دادم تا استقلال بازیکنان خارجی‌اش را به راحتی از دست ندهد. در واقع من ۳۰ هزار دلار به باشگاه قرض دادم.”

 

معاون سابق باشگاه استقلال با این مقدمه سراغ هزینه‌هایی که برای استقلال کرده می‌رود:

” من نه تنها بابت کار در استقلال، تا امروز ریالی از باشگاه دریافت نکرده‌ام بلکه نزدیک به ۶٠٠ میلیون تومان هم از جیب هزینه کرده‌ام که اسناد و مدارکش هم موجود است. این موضوع را برای دوستانی گفتم که ادعای استقلالی بودن دارند اما تا امروز حتی یک ریال هم از جیبشان برای باشگاه هزینه نکرده‌اند اما مرتب مصاحبه می کنند و دم از استقلالی بودن می زنند.”

 

علی خطیر در بخش پایانی صحبتهایش اعلام آمادگی کرد که درباره مسائل مالی دوران حضورش در استقلال، همانطور که قبلا بارها اعلام کرده است حاضر است به هر نهاد نظارتی‌ که لازم باشد، توضیح دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها