آبی پوشان دوباره نقره داغ می‌شوند؟

باشگاه استقلال نتوانسته بدهی‌های خود را پرداخت کند و این در حالی است که قرار بود بدهی‌های این باشگاه از محل درآمدهایش در فیفا پرداخت شود.

آبی پوشان دوباره نقره داغ می‌شوند؟

باشگاه استقلال به مربیان و بازیکنان پیشین خود بدهی های فراوانی دارد که موعد پرداخت برخی از آن ها در هفته جاری بود اما مسئولان باشگاه استقلال نتوانستند منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات شاکیان خدد را فراهم کنند.

استقلال باید تا روز گذشته بدهی شفر، جپاروف و منشا را پرداخت می کرد اما با ناتوانی مسئولان باشگاه استقلال در این کار، این سه نفر می توانند حکم خود را به کمیته انضباطی فیفا برده و علاوه بر محکوم کردن آبی پوشان از دو پنجره نقل و انتقالاتی، جریمه دیرکرد مطالبات خود را هم دریافت کنند.  

پیش از این قرار بود مطالبات جپاروف و منشا از محل درآمدهای استقلال در فیفا پرداخت شود، اما تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است. البته گفته می شود مشکلات بانکی باعث شده تا پول به حساب شاکسلن استقلال واریز نشود و پیش از این هم فدراسیون فوتبال و دیگر باشگاه های ایرانی با چنین مشکلی مواجه بودند. 

با این حال معاونان باشگاه استقلال معتقدند هرگاه بدهی ها پرداخت شود، محزومیت استقلال از تقل و انتقالات لغو خواهد شد و از این بابت مشکلی استقلال را تهدید نمی کند.

در نهایت باید دید فیفا که پرداخت بدهی های استقلال را از محل درآمدهای این تیم پذیرفته، بابت تاخیر در پرداخت ها که به دلیل مشکلات بانکی بوده، آبی پوشان را جریمه خواهد کرد یا خیر. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها