ایکاردی گزینه ایده آل میلان است

مارکو سیمونه، ستاره سابق روسونری در مورد گزینه های احتمالی خط حمله این تیم صحبت کرد.

ایکاردی گزینه ایده آل میلان است

 در هفته های اخیر اخباری در مورد احتمال توافق میلان با مائورو ایکاردی، مهاجم و کاپیتان سابق اینتر شنیده شده است. مارکو سیمونه که در 260 بازی در خط حمله روسونری 74 گل به ثمر رسانده، به مدیران این تیم توصیه کرد حتما مائوریتو را جذب کنند.

 

 

مارکو سیمونه گفت: "با چنین کارنامه ای، من تردید دارم رالف رانکینگ بتواند در ایتالیا موفق عمل کند. نقش او باعث حذف موقعیت پائولو مالدینی در باشگاه خواهد شد و باشگاه باید تکلیف نحوه فعالیت ارکان حوزه مدیریتی را روشن کند. اگر ایوان گازیدیس قصد دارد ساختار باشگاه را مانند کشورهای خارجی کند، باید همکاری با مالدینی پایان پذیرد و اینگونه شاید رالف رانکینگ بتواند کار کند.

 

ترکیب فصل بعد میلان؟ من بودم رافائل لیائو را حفظ می کردم زیرا او قدرت داشته و با استعداد است. اگر همیشه برای بازیکنان با استعداد نقص هایی پیدا کنید، باید هر دفعه از ابتدا شروع کنید. من بودم اجازه جدایی کریستوف پیانتک را نمی دادم. اگر ایبرا میلان را ترک کند، آنها مهاجم نوک شان را از دست می دهند. میلیک می تواند گزینه خوبی باشد، اما سعی می کردم ادینسون کاوانی و مائورو ایکاردی را به میلان بیاورم. ایکاردی یک خرید عالی و یک شرایط ایده آل خواهد بود."

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها