تصویر دشمن ترامپ روی جلد FIFA20 + عکس

مگان راپینو ستاره تیم ملی فوتبال زنان آمریکا و یکی از دشمنان دونالد ترامپ، یکی از قاب‌های ماندگار جام‌جهانی 2019 را خلق کرد، تصویری که شاید به جلد بازی FIFA20 تبدیل شود.

تصویر  دشمن ترامپ روی جلد FIFA20 + عکس

«مگان راپینو» در جام جهانی فرانسه، خارج و داخل میدان سر و صدا زیادی به پا کرد و در نهایت نیز با تیم ملی فوتبال زنان آمریکا به قهرمانی جام جهانی بانوان رسید، ستاره‌ای که مواضع تندش علیه رئیس جمهور آمریکا، او را به عنوان یکی از دشمنان «دونالد ترامپ» و سیاست‌های او به جهانیان معرفی کرد.

حالا «درن هالند» کمپینی را تشکیل داده که بر اساس آن امیدوار است راپینو به نخستین زنی تبدیل شود که تصویرش روی جلد یک بازی فوتبال می‌رود. جالب اینکه تیم‌های بانوان برای اولین بار در بازی FIFA 16 وارد بازی شدند اما هنوز هیچ بازیکن زنی تصویرش به کاور اصلی بازی نرسیده است.

 

تصویر مشهور دشمن ترامپ روی جلد FIFA20 می‌رود؟

 

هالند با تشکیل این کمپین نوشت: «فیفا باید سیاست خود را درباره جوایز نقدی را تغییر دهد اما این فقط آغاز راه است. نمایش بیشتر این تیم و فوتبال زنان به تغییر عقیده فیفا کمک می‌کند. کمپانی بازی EA از خود فیفا برای حمایت از فوتبال بانوان بیشتر گام برداشته و قرار دادن تصویر یک زن روی بازی FIFA 20 تصمیم آسانی است که باید EA آن را بررسی کند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها