گلایه‌های سرمربی تیم ملی تکواندو از بی‌توجهی مسئولان

فریبرز عسکری با تاکید بر اینکه تکواندو در ابتدای مسیر سخت کسب سهمیه قرار دارد از بی‌توجهی مسئولان وزارت ورزش گلایه کرد.

گلایه‌های سرمربی تیم ملی تکواندو از بی‌توجهی مسئولان

فریبرز عسگری  در خصوص رقابتهای دانشجویان جهان گفت: مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر نتیجه کسب شده نیز درخور نام بزرگ تکواندو ایران بود. نکته مهم اینکه در پایان مسابقات در جلسه‌ای با اعضای تیم قرار بر این شد تا همه نتایج با وجود شیرینی خاص خود به دست فراموشی سپرده شده و به مسیر خود در راه کسب سهمیه المپیک با قدرت بیشتر ادامه دهیم.

وی ادامه داد: در این مسیر تازه ابتدای راه هستیم و سه رقابت گرندپری سخت را در پیش داریم که اگر می‌خواهیم، به المپیک راه پیدا کنیم حتماً باید در این رقابتها نتیجه لازم را کسب کنیم. به همین دلیل بود که پرونده یونیورسیاد را در همان شهر محل برگزاری بستیم تا پس از بازگشت به تهران و استراحتی کوتاه مدت، اردوی آماده سازی را برای رقابتهای توکیو آغاز کنیم.

سرمربی تیم ملی با گلایه از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اظهار داشت: گویا مسئولان ورزش حواسشان نیست که ما در سال قبل از المپیک قرار داریم، سالی که خیلی بیش از آنچه تصور می‌شود برای کسب سهمیه مهم است، جایی که همه رقبا ۴۰ امتیاز تورنمنت‌های خود را تکمیل کرده‌اند، ما هنوز به این امتیاز نیاز داریم و نتوانستیم به این تورنمنت‌ها اعزام شویم و متاسفانه هیچ کمکی را از سوی وزارت ورزش شاهد نیستیم.

عسگری ادامه داد: اگر قرار است با حداکثر سهمیه به المپیک اعزام شویم به این امتیاز نیاز داریم و باید به تورنمنت‌ها اعزام شویم. در غیر این صورت مشخص نیست که در ادامه مسیر چه اتفاقی خواهد افتاد.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها