بازی های این هفته با یاد سردار شهید سلیمانی آغاز شد

بازی‌ های باشگاه‌ های مس به دستور مدیرعامل شرکت مس دکتر اردشیر سعدمحمدی، با ادای احترام به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

بازی های این هفته با یاد سردار شهید سلیمانی آغاز شد

 

بازی‌های باشگاه‌های مس با ادای احترام به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد

به گزارش سرویس ورزشی مستقل آنلاین حیدر ضیغمی، مشاور مدیرعامل شرکت مس و مدیر گروه روابط عمومی از دستور دکتر سعدمحمدی مبنی بر قرار گرفتن تصویر سپهبد شهید سلیمانی، سردار محبوب ایران و جهان بر روی پیراهن تیم‌های ورزشی باشگاه‌های مس در مسابقات خبر داده بود.

مس کرمان

به گزارش مستقل آنلاین پیش از آغاز بازی روز سه‌شنبه تیم فوتسال باشگاه مس سونگون ورزقان و شاهین کرمانشاه، بازیکنان به همراه کادر فنی تیم‌ها با نثار گل به تمثال شهید والامقام سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی به مقام شامخ ایشان ادای احترام و سپس این دیدار را با یک دقیقه سکوت آغاز کردند.

مس کرمان
همچنین، پیش از آغاز بازی تیم‌های فوتبال مس کرمان با قشقایی شیراز و تیم فوتبال مس رفسنجان با سپیدرود رشت در روز چهارشنبه، بازیکنان مس کرمان با قلب و زبان شهید سلیمانی را یاد و عوامل تیم فوتبال مس کرمان و رفسنجان بازی‌های خود برابر تیم‌های حریف را کاملاً در حال و هوای شهادت سردار قلب‌ها، حاج قاسم سلیمانی آغاز کردند.

پیش از شروع بازی برنامه ویژه‌ای برای گرامیداشت یاد این شهید همام ازسوی باشگاه مس کرمان و مس رفسنجان انجام شد و بازیکنان هر دو تیم با پیراهن‌های منقش به تمثال حاج قاسم سلیمانی بازی را آغاز کردند. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها