باقری: درگیری کالدرون و پیروانی صحت ندارد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه برخی نوشته‌اند کالدرون و پیروانی با هم دعوا کردند یا درگیری لفظی داشته‌اند ولی چنین موضوعی درست نیست.

باقری: درگیری کالدرون و پیروانی صحت ندارد

کریم باقری در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال امید اظهار داشت: خوشحالم که امروز به دعوت حمید استیلی در تمرین تیم امید حضور دارم. امیدوارم بتوانیم از نظر روحی و روانی بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آماده کنیم و آنها هم با روحیه مضاعف در مسابقات مقدماتی المپیک شرکت کنند و باعث افتخار برای ایران شوند.

وی در خصوص اینکه خیلی‌ها به این تیم امید ندارند ولی شما می‌گویید آنها می‌توانند در مسابقات موفق شوند، گفت: ما همیشه باید امیدوار باشیم و نباید بازیکنان تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ناامید کنیم. اینکه تیم ملی ما چه مشکلاتی دارد مسئله‌ای درون‌تیمی است ولی ما امیدواریم که آنها در مسابقات پیش رو موفق باشند.

باقری در خصوص اینکه از این تیم خیلی حمایت شده است، افزود: من هم معتقدم حمایت‌های خوبی از این تیم صورت گرفته و امیدوارم ملی‌پوشان با بازی خوب دل فوتبال‌دوستان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاد کنند.

بازیکن سابق تیم ملی ایران با اشاره به مشکلات مدیریتی فوتبال کشورمان عنوان کرد: ما همیشه تیم‌های خوبی در رده امید و بزرگسالان داشتیم، اما مشکلات مدیریتی باعث می‌شد تا ضربه بخوریم. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دعوای مدیریت و مربی و بازیکن همیشه به فوتبال ایران ضربه زده اما نمی‌شود فوتبال ما آن بالا باشد و کشورمان پیشرفت نکند. همه چیز ما به هم می‌آید و وقتی این همه مشکل داریم طبیعتا مشکلات در فوتبال هم به چشم می‌آید. این تیم امید پیش از این یک بازی با تیم ازبکستان انجام داد که همانجا گفتم کار سختی داریم ولی این مسابقات فرق دارد و امیدوار هستم ملی‌پوشان در آنجا موفق شوند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه درگیری کالدرون و افشین پیروانی گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها نوشته‌اند این دو نفر با هم دعوا کردند یا درگیری لفظی داشته‌اند، ولی خدا وکیلی چنین موضوعی درست نیست. شاید سوءتفاهم وجود داشته باشد که آن هم طبیعی است، اما نقش مدیریت در این موضوع بسیار مهم است و باید هرچه سریع‌تر حل و فصل شود. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

باقری در پاسخ به این سوال که آیا کالدرون به تهران برمی‌گردد یا خیر، گفت: کالدرون به تعطیلات کریسمس رفته و اجازه بدهید استراحت کند و ان‌شاءالله برمی‌گردد.

به گزارش فارس، وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود در پرسپولیس جاسوس وجود دارد، گفت: من که  جاسوسی ندیدم، اگر شما می‌شناسید به ما معرفی کنید. همانطور که گفتم این مسائل چیزهایی است که به نقش مدیریت برمی‌گردد.

باقری در خصوص اینکه چرا باشگاه پرسپولیس دچار مشکل مالی شده، گفت: این مشکلات در فوتبال ایران وجود دارد. الان هم می‌بینید به خاطر تعهداتی که وجود داشته هم استقلال مشکل دارد و هم پرسپولیس.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرار است به بازیکنان و شما پول بدهند، افزود: هر زمان قرار است پول بدهند ما هم جزو دریافتی‌ها خواهیم بود.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا برای جذب بازیکنان جدید در نیم فصل مشورتی با وی شده است یا خیر، گفت:‌در این چند ساله که با دایی، برانکو و کالدرون کار می‌کردم آنها با من مشورت می‌کردند. اما این مشورت دلیل بر این نمی‌شود که من هرچه بگویم آنها انجام بدهند و الان هم کالدرون سرمربی است و او تصمیم نهایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گیرد.

باقری در خصوص اینکه آیا لیست خروج پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تایید می‌کند یا خیر، گفت: لیست خاصی وجود ندارد. شاید نظرشان هم عوض شود، هنوز چیزی مشخص نیست.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود ماهینی و همتی در لیست خروج پرسپولیس هستند،‌ گفت: اجازه بدهید باشگاه در مورد این مسائل خودش توضیح خواهد داد.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها