بازتاب گسترده جدایی استراماچونی از استقلال در رسانه‌های ایتالیا

رسانه‌های ایتالیا به شکل گسترده‌ای بیانیه باشگاه استقلال و اعلام قطع همکاری این باشگاه با آندره استراماچونی را پوشش داده‌اند.

بازتاب گسترده جدایی استراماچونی از استقلال در رسانه‌های ایتالیا

باشگاه استقلال روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد قادر به برآورده کردن شروط جدید آندره استراماچونی نیست و به این ترتیب به صورت رسمی قطع همکاری با این مربی ایتالیایی را اعلام کرد.

این تصمیم استقلال بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ایتالیایی داشته است.

سایت «کالچونیوز ۲۴» در این ارتباط نوشت: «استقلال - استراماچونی؛ جدایی نهایی» و به نقل از باشگاه استقلال تیتر زد: «او پول بیشتری خواست». این سایت در مطلب خود آورده است که مسیر استراماچونی و استقلال از هم جدا شد و همکاری این دو طرف قطعاً تمام شده است.

 

 

 

سایت «رپابلیکا» در این ارتباط تیتر زد: «استراماچونی، فصل پایانی: او به ایران بر نمی گردد».

روزنامه «گاتزتا» با تیتر «استراماچونی برنگشته است» به نقل از استقلال تیتر زد: «او دیگر مربی ما نیست». این روزنامه به نقل از رسانه‌های ایرانی نوشته است که استراماچونی علاوه بر ۱۱ شرط، بیش از مبلغ ۱۶۰ هزار یورو از استقلال درخواست کرد که یکی از آنها دریافت پیش پرداخت برای سال آینده بوده است؛ موضوعی که با مخالفت استقلال همراه شده است.

 

سایت «کالچو مرکاتو» هم تیتر زد: «استراماچونی به ایران بر نمی‌گردد؛ استقلال: او پول بیشتری خواست». این سایت ضمن انعکاس بیانیه استقلال به نقل از این باشگاه اعلام کرد که به زودی سرمربی جدید معرفی خواهد شد چرا که استراماچونی پول بیشتری درخواست کرده بود.

 

این خبر حتی در رسانه‌های فرانسوی از جمله روزنامه اکیپ هم بازتاب داشته است.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها