ضربه بزرگ نقل و انتقالاتی استراماچونی به استقلال !

مدیران باشگاه استقلال تا زمانی که تکلیف سرمربی تیم خود را مشخص نکنند نمی توانند وارد مذاکره با هیچ بازیکنی شوند .

ضربه بزرگ نقل و انتقالاتی استراماچونی به استقلال !

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی این روز‌ها در تعطیلی به سر می‌برد که بازیکنان طبق برنامه کار‌های تمرینی خود را دنبال می‌کنند و مدیران باشگاه هم همچنان موفق نشده اند آندره آ استراماچونی سرمربی مستعفی تیم را به نیمکت باز گردانند.

استقلالی‌ها از طرفی نیاز مبرمی دارند تا در فرصت به وجود آمده بازیکنان مورد نیاز را برای نیم فصل دوم جذب کنند و باب مذاکره با آن‌ها را در دستور کار قرار دهند، اما با توجه به اینکه تیم در حال حاضر سرمربی ندارد جذب بازیکنان جدید و خریداری آن‌ها به تعویق افتاده است.

از یک سو مشخص نیست که آیا استراماچونی باز می گردد یا خیر و از طرف دیگر از آنجا که بر طبق یکی از شروط ایمیل اخیر سرمربی ایتالیایی ، باشگاه باید بر طبق درخواست  بودجه مورد نظر او بازیکن جذب کند ، مسئولان باشگاه مانده اند که چه باید بکنند ؟!

به هر ترتیب برخی بازیکنان ایرانی برای حضور در استقلال که در اکثر تیم‌های لیگ برتری حضور دارند در رادار مسئولان باشگاه قرار دارند و اکنون هم بحث حضور پاتوسی و منتظری در استقلال هم مطرح شده است اما همه این ها منوط به تایید استراماچونی است که خود درگیر بحث آمدن یا نیامدن است !

به طور حتم مدیران استقلال تا زمانی که تکلیف استراماچونی سرمربی تیم مشخص نشود با هیچ بازیکنی مذاکره نمی‌کنند چرا که باید طبق لیست مربی تیم اقداماتی را انجام دهند ، حال می خواهد این مربی استراماچونی باشد ، یا مربی دیگری…

به هر روی این تاخیر در ورود به بازار نقل و انتقالات باعث پیشی گرفتن سایر مدعیان از باشگاه استقلال برای جذب بهترین بازیکنان لیگ خواهد شد و این یکی دیگر از ضرباتی است که جنجال اخیر سرمربی ایتالیایی باعث آن شده است !

 

منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها