پشت پرده مذاکره با مربی خارجی بدون رزومه برای تیم لیگ برتری

در مذاکره با یک مربی خارجی برای نشستن روی نیمکت تیم لیگ برتری شهرستانی، پای یک نماینده مجلس در میان است.

پشت پرده مذاکره با مربی خارجی بدون رزومه برای تیم لیگ برتری

در نیم فصل نوزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، شرایط عجیبی حکم فرماست و تعداد تیم‌هایی که از فقدان سرمربی رنج برده و برای انتخاب سرمربی جدید تلاش می کنند به نسبت تیم های حاضر در این مسابقات کم نیست. به جز این، زمزمه های تغییر و تحول روی نیمکت چند تیم دیگر هم به گوش می‌رسد که اگر چنین شود فصلی بسیار پر تغییر را تجربه خواهیم کرد.

یکی از تیم‌های شهرستانی حاضر در لیگ برتر که برای انتخاب مربی جدید تلاش می‌کند، درگیر ورود یکی از نماینده‌های مجلس است که تیم مزبور در حوزه انتخابی‌اش فعالیت می‌کند. این نماینده مجلس در تلاش است تا پای یک مربی خارجی را به این تیم باز کند.

این نماینده مجلس در ماه‌های منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و در حالی که کشور با مشکلات مالی مواجه است و تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران باعث شده تا انتقال پول به خارج از کشور هم با مشکلات زیادی مواجه باشد، از طریق واسطه هایی با این مربی مذاکراتی داشته است.

مربی مذکور اهل اروپا می‌باشد و در مقطعی که سرمربیگری تیمی در لیگ یک را بر عهده داشت هیچ توفیقی در هدایت آن نداشت تا بدون رزومه خاصی ایران را ترک کند و کاندیدا کردن وی برای هدایت یک تیم لیگ برتری اقدامی عجیب است.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها