واکاوی نیمکت‌نشینی بیرانوند در بازی با سایپا

در حالی که عنوان می‌شد علیرضا بیرانوند دچار مصدومیت شده و به همین خاطر مقابل سایپا بازی نکرد اما این دروازه‌بان امروز در ترکیب اصلی تیمش در یک بازی دوستانه به میدان رفت.

واکاوی نیمکت‌نشینی بیرانوند در بازی با سایپا

روز گذشته تیم پرسپولیس در شهرقدس به مصاف تیم سایپا رفت که در این بازی موفق شد با نتیجه 2 بر صفر میزبان خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکست دهد. در این بازی علیرضا بیرانوند روی نیمکت تیمش نشست و رادوشوویچ وظیفه حراست از دروازه پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برعهده داشت.

از ساعاتی قبل از آغاز بازی عنوان شده بود که علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت این بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست داده اما این بازیکن همراه تیم در اردو حاضر شد و در فهرست 18 نفره هم قرار گرفت، درحالی که اگر مصدومیت او در حد بالایی بود نباید حتی در فهرست 18 نفره هم قرار می گرفت. 

این طور که از تمرینات پرسپولیس در هفته گذشته هویدا بود، کالدرون سرمربی سرخپوشان تصمیم داشت برای بازی با سایپا از رادوشوویچ در ترکیبش استفاده کند و قرار بود بیرانوند در این بازی نیمکت‌نشین شود اما انتشار خبر مصدومیت این گلر باعث شد تا برخی‌ها او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ غایب این بازی بدانند اما بیرانوند حتی در زمان گرم کردن هم‌تیمی‌هایش قبل از آغاز بازی به داخل زمین آمد و روی نیمکت نشست. بعید است که کالدرون یک بازیکن مصدوم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روی نیمکت تیمش قرار دهد؛ چراکه در صورت مصدومیت یا اخراج رادوشویچ آن زمان باید بیرانوند به داخل زمین می‌رفت و طبیعتا اگر او مصدوم بوده باشد نمی‌توانست در لیست تیمش قرار بگیرد.

علیرضا حقیقت پزشک تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته و بعد از بازی با سایپا در گفتگویی که با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس داشت، درباره مصدومیت بیرانوند گفته بود که این بازیکن از ناحیه عضله پا دچار درد است، اما با وجود این صحبت‌های پزشک تیم پرسپولیس، بیرانوند امروز در بازی دوستانه مقابل سرخ‌پوشان پاکدشت در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت و مشخص نیست اگر طبق ادعای پزشک این تیم، بیرانوند مصدوم بوده چرا این بازیکن در این بازی دوستانه به میدان رفته است؟ اگر این بازیکن مصدوم نیست،‌ پس انتشار خبر مصدومیت او و مصاحبه‌ای که پزشک این تیم انجام داد چه معنایی داشته است. 

حقیقت به فارس تاکید کرده روند بررسی وضعیت این دروازه بان سه چهار روز طول می کشد اما بیرانوند امروز در ترکیب پرسپولیس به میدان رفته است.

در این شرایط به نظر می‌رسد همان طور که روز گذشته اشاره شد، این بازیکن مشکل مصدومیت خاصی ندارد و حتی در صورت صلاحدید کالدرون می‌تواند مقابل پارس جنوبی به میدان برود.

به نظر می‌رسد بیرانوند روز گذشته هم می‌توانست مقابل سایپا به میدان برود، اما با تشخیص کالدرون روی نیمکت نشست و حالا باید منتظر ماند و دید که سرمربی آرژانتینی از دروازه‌بان اصلی تیمش در هفته شانزدهم استفاده می‌کند یا نه.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها