امیدوارم اولین شکست ایتالیا را ما رقم بزنیم

سرمربی تیم فوتبال ترکیه ابراز امیدواری کرد که شاگردان مانچینی اولین شکست خود در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ را از ترکیه متحمل شوند.

 امیدوارم اولین شکست ایتالیا را ما رقم بزنیم

قرعه‌کشی مرحله گروهی مسابقات یورو 2020 شب گذشته (شنبه) درشهر بخارست رومانی برگزار شد که بر این اساس تیم ملی فوتبال ترکیه در گروه A با تیم‌های ایتالیا، ولز و سوئیس همگروه شد. شاگردان شنول گونش بازی اول خود مقابل آتزوری را در شهر رم و دو بازی دیگر خود را در شهر باکو انجام خواهند داد.

گونش 67 ساله درباره قرعه‌ای که به تیمش در این مسابقات خورد، گفت: ما در گروه دشواری قرار گرفتیم که سه تیم گروه به غیر ایتالیا باید سفرهای طولانی به باکو هم داشته باشند. به تیم‌های دیگر گروه که نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که روبرتو مانچینی در ترکیه و در تیم گالاتاسرای سابقه کار دارد و فوتبال ما را به خوبی می‌شناسد و این درباره ولادیمیر پتکوویچ، سرمربی سوئیس (سابقه سرمربیگری سامسون‌اسپور ترکیه را دارد) هم صدق می‌کند و شاید تنها ولز باشد که شناخت خوبی از فوتبال ترکیه ندارد.

وی افزود: من می‌توانم بگویم که ایتالیا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است، تیمی که اخیراً عملکرد خیلی خوبی داشته، خوش‌شانس بوده و 10 بازی خود در مرحله انتخابی یورو 2020 را برده است. همانطور که پیش از این گفتم انتظار سورپرایزهایی در بازی‌های مرحله گروهی را دارم و امیدوارم اولین شکست ایتالیا را ما رقم بزنیم. ما جنگیز اوندر را داریم که برای تیم رم بازی می‌کند، از این‌رو او در تقابل با ایتالیا در ورزشگاه المپیکو در خانه خودش بازی خواهد کرد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها