سهراب مرادی: فعلا به سلامتی و بهبودی کامل فکر می‌کنم

مرد طلایی وزنه برداری ایران در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو معتقد است ابتدا باید به سلامتی کامل دست یابد و سپس برای کسب مدال در المپیک استارت بزند.

سهراب مرادی: فعلا به سلامتی و بهبودی کامل فکر می‌کنم

سهراب مرادی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حمایت و پیگیری های وزیر ورزش در طول مسیر آمادگی برای رسیدن به المپیک اظهار داشت: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش بطور مستمر و جدی پیگیر وضعیت سلامتی و مداوای کامل من بود.

وی گفت: از موقعی که دچار مصدومیت شدم اولین کسی که تماس گرفت و شرایط من را پیگیری کرد وزیر ورزش بود. وی تاکید کرد وزارتخانه حمایت لازم را برای بهبود من انجام خواهد داد و این مهم باعث قوت قلب و افزایش روحیه برای من شد؛ تا جائیکه با انگیزه بیشتر دوران مصدومیت را سپری کردم .

دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو ادامه داد: هماهنگی‌های لازم برای مداوا و عمل جراحی من از سوی وزارت ورزش صورت گرفت و با اعزام به آلمان تحت عمل جراحی قرار گرفتم. اکنون نیز دوران نقاهت را سپری می کنم و تمرینات ابتدایی و سبک را شروع کرده ام. به هر حال تمام تلاشم را در راستای رسیدن به وضعیت اولیه انجام خواهم داد.

مرادی در پایان گفت: در شرایط فعلی تمرینات سبک را شروع کرده ام و هدفم فعلا این است که بتوانم به وضعیت سلامتی پایدار برسم. سپس تمرینات را با قدرت ادامه داده و برای المپیک آماده  خواهم شد. آنچه مسلم است فعلا به سلامتی می اندیشم تا بتوانم برای مدال المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم با قدرت به میدان بروم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها