علیرضا منصوریان: امکانات ذوب آهن را در تیم ملی هم ندیدم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: یک سال بسیار خوب و آرام را در ذوب آهن داشتم و بعضی از امکانات و شرایط این تیم را هم در تیم ملی ندیدم.

علیرضا منصوریان: امکانات ذوب آهن را در تیم ملی هم ندیدم

علیرضا منصوریان درباره اینکه در سالهای گذشته در تیم های مختلف در نیم فصل دوم عملکرد خوبی داشته است، گفت: از سمت خودمان و مجموعه تیمی به نقطه ای رسیده ایم که می دانیم هواداران و مجموعه باشگاه چقدر آزرده خاطر شده اند. بازی های خوب برای ما کافی نبوده است. جا دارد از مدیرعامل باشگاه، کارخانه و بازیکنان که به حمایت بلند شدند، تشکر کنم و این قول را می دهم که از روز یکشنبه روند تیم را تغییر بدهیم و نتایجی در شان ذوب آهن کسب کنیم.

وی ادامه داد: ان شاءالله شرمنده مردم خوب اصفهان نشویم. در یک سال گذشته در اصفهان در آرامش کامل بودم. یک سال خوب در دوران ۱۰ سال مربیگری ام را از نظر امکانات، زمین تمرین، شنا، استخر و ... داشتم. اولین بار در دوران مربیگری ام در ذوب آهن زیر نور تمرین کردم و حتی در تیم ملی این شرایط نبود. قول می دهم آنها را شرمنده نکنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن یادآور شد: از هواداران ذوب آهن و فوتبال اصفهان می خواهم همانطور که در همه ادوار گذشته این دو تیم (سپاهان و ذوب آهن) را تنها نگذاشتند، روز یکشنبه هم ما را تنها نگذارند. با تمام وجود برای هواداران و پیشکسوتان باشگاه می جنگیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها