بی اعتمادی در آسمان آبی استقلالی‌ها

پرداخت نکردن مطالبات از سوی مدیران باشگاه استقلال سبب شده بازیکنان تا حد زیادی نسبت به قول‌ها و وعده‌های مدیران بی اعتماد شوند.

بی اعتمادی در آسمان آبی استقلالی‌ها

آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پس از بازی تیمش با صنعت نفت که با برتری ۵ بر صفر آبی ها همراه شد مدیران این باشگاه را تهدید کرد که اگر تا ۲ هفته دیگر و پیش از بازی با نساجی مازندران مشکلات مالی بازیکنانش برطرف نشود ادامه کار برای او ممکن نیست و احتمال دارد قید حضور روی نیمکت استقلال را بزند.

چهار روز پس از این اتفاق(شنبه ۱۸ آبان) بازیکنان در اقدامی هماهنگ با وجود حضور در زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب قید تمرین را زده و دست به اعتصاب زدند تا به این شکل صدای اعتراض خود را به مسئولان باشگاه برسانند.

البته این اعتصاب پس از یک روز طبق صحبت هایی که وریا غفوری با مدیران استقلال انجام داد شکست و به جز نفرات ملی پوش آبی ها در تیم های ملی امید و بزرگسالان یعنی مهدی قائدی، عارف غلامی، حسین پورحمیدی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی و علی کریمی سایر نفرات تمرینات خود را برای ادامه بازی های فصل آغاز کردند.

وریا پیش از حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران و سفر به اردن برای برگزاری بازی با عراق، به نمایندگی از هم تیمی هایش از امیرحسین فتحی و سایر مسئولان باشگاه استقلال قول گرفت به زودی بخشی از مطالبات بازیکنان و همچنین اعضای کادرفنی به حساب آنها واریز شود. به همین دلیل پس از صحبت های غفوری بازیکنان هم به اعتصاب یک روزه خود پایان دادند و این روزها با جدیت ویژه ای تمرین می کنند.

اکنون زمان موعد برای فتحی که این روزها به چهره مغضوب هواداران تبدیل شده فرا رسیده است تا او با پرداخت مبالغی به بازیکنان و مربیان، استقلال را از این شرایط دشوار رها کند و البته تا حدی اعتماد سلب شده هواداران نسبت به خودش را جلب کند.

در جلسه اخیر هیئت مدیره باشگاه مصوب شد پیگیری ها برای دریافت بخش دیگری از قرارداد با حامی مالی استقلال، به شکل ویژه تری پیگیری شود اما در شرایطی که بازیکنان مدام روی دریافت سریع مطالبات خود اصرار دارند به نظر می رسد دریافت پول از اپراتور تلفن همراه طرف قراداد با این باشگاه مدتی زمان می برد.
 
با این وجود طبق وعده ای که به وریا غفوری داده شده است مدیریت باشگاه باید تا پایان هفته جاری از حامی مالی پول گرفته و آن را به حساب بازیکنان، استرا و دستیاران او واریز کند. مدیران استقلال قصد دارند کف دریافتی بازیکنان تا پیش از هفته یازدهم لیگ را به ۳۰ درصد برسانند.
البته همانگونه که سرمربی ایتالیایی اعلام کرده امروز و فردا کردن های مدیران استقلال سبب شده بازیکنان تا حد زیادی نسبت به قول ها و وعده های مدیران بی اعتماد شوند.

به هر حال این روزها آبی پوشان پایتخت با تمام توان در تمرینات شرکت می کنند به این امید که این بار وعده قول فتحی و تیم مدیریتی استقلال عملی شود در غیر این صورت هر لحظه احتمال دارد اعتصاب تمرین تکرار شود که در چنین حالتی مدیران باشگاه روزهای سختی را تجربه کرده و یک گام دیگر به خروج از استقلال نزدیک تر خواهند شد.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها