آتشی که در استقلال روشن شد؛ روز جدایی پس از دربی!

استقلال تهران برای حفظ پیکرۀ خود، ناچار به کسب نتیجه در دربی است، عدم نتیجه‌گیری در این نبرد برای آبی‌های تهران می‌تواند بسیار گران تمام شود.


آتشی که در استقلال روشن شد؛ روز جدایی پس از دربی!

باشگاه استقلال و مدیران این تیم، به دنبال آن بودند تا در اولتیماتوم آخر خود به آندره‌آ استراماچونی سرسخت و دستیارانش که هیچ عضو ایرانی را در کارگروه خود نمی‌پذیرفتند، در صورت عدم نتیجه‌گیری در دربی، دچار طبقه بندی نمایند و با حذف تعدادی از دستیاران وی، مربیان داخلی را به عنوان قدرت برتر دوم به نیمکت تیم اضافه نمایند.

آندره‌آ استراماچونی
 

 

استقلال مدت‌ها پیش با آندره‌آ استراماچونی دچار  مشکل شده بود و عملاً رقم سنگین فسخ قرارداد وی، باعث شده بود تا مدیران باشگاه قید برکناری وی را بزنند و سیاست مدارا را با این مربی ایتالیایی در پیش بگیرند؛ اما حالا عملاً به گوش می‌رسد که بقای مدیران استقلال نیز به عملکرد استراماچونی وابسته است و برخلاف آنچه که به نظر می‌رسید، تیم فنی استقلال هیچگونه خطری را در سمت خود متوجه نخواهند بود!

 

امیرحسین فتحی
 

 

طبق ادعای بسیاری از منابع خبری موثق، وزارت ورزش به مدیران استقلال هشدار داده است که در صورت عدم نتیجه‌گیری در دربی، آنها با خطر برکناری روبرو خواهند بود و آندره‌آد استراماچونی در سمت خود باقی خواهد ماند که این اتفاق آژیر خطر و بحران را به شکلی عجیب در اردوی آبی‌ها به صدا درآورده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها