کنفرانس کالدرون در صورت پرواز به موقع در تبریز

نشست خبری سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در صورت پرواز به موقع سرخپوشان به تبریز، برگزار خواهد شد.

کنفرانس کالدرون در صورت پرواز به موقع در تبریز

به نقل از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و به نقل از علیرضا اشرف مدیر رسانه تیم، با هماهنگ‌های انجام شده با مسوولان رسانه‌ای تیم تراکتورسازی، در صورت پرواز به موقع سرخپوشان به سمت تبریز، کنفرانس خبری گابریل کالدرون در حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

بر همین اساس، نشست خبری مصطفی دنیزلی در ساعت 16 و 30 دقیقه تعیین شده است و برای سرمربی پرسپولیس نیز ساعت 17 و 30 دقیقه اعلام گردیده است.

طبق هماهنگی‌های انجام شده، نشست خبری سرمربی پرسپولیس تا ساعت 18 هم قابل برگزاری خواهد بود.

 

*هواداران برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه بیایند

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران دعوت کرد روز جمعه برای حمایت از تیم محبوب خود با حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره)، به تشویق قهرمان ایران پرداخته و با تقویت انگیزه سرخپوشان، آنها را به سمت تکرار قهرمانی‌ها هدایت کنند.

در این اطلاعیه آمده است:

فوتبال یک رقابت ورزشی است و هواداران فوتبال حق دارند در کنار هیجان این رقابت‌ها و حمایت تیم‌های محبوب خود، در کنار هم، از آن لذت ببرند و این وظیفه دست‌اندرکاران فوتبال است که چنین شرایطی برای مردم فراهم آورند.

باشگاه پرسپولیس در همین راستا از هواداران پرسپولیس به ویژه در تبریز و آذربایجان، دعوت به عمل می‌آورد که در روز جمعه پیش رو مانند همیشه و در سایه رعایت قوانین، برای حمایت از تیم محبوب و قهرمان خود در ورزشگاه یادگار امام (ره) حضور پیدا کنند.

پرسپولیس قهرمان در اولین هفته رقابت‌ها، انگیزه، آمادگی و توانمندی خود برای تکرار افتخارات را نشان داد، اما خارج از هر گونه تعارف و شعارزدگی، این امکان بدون حضور، اتحاد و حمایت همه جانبه هواداران پرشور پرسپولیس در تمام عرصه‌ها از فضای مجازی تا دنیای واقعی به ویژه در ورزشگاه‌ها میسر نخواهد بود. حقیقتی که به طور خاص در سال‌های گذشته نیز به اثبات رسیده است.

هواداران پرسپولیس برای تهیه بلیت مسابقه بین دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی که عصر جمعه در شهر تبریز برگزار می‌شود، می‌توانند به سایت فروش الکترونیک ticket.tractor-club.com مراجعه کنند.

به امید رقابتی که چه در زمین فوتبال و چه روی سکوها و بیرون ورزشگاه تصویری شایسته از فوتبال و جامعه ایران را به تصویر بکشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها