مورایس در سپاهان ماندنی شد!

جدایی مورایس از سپاهان منتفی شد/ ژوزه نیم فصل دوم هم در اصفهان می ماند.

مورایس در سپاهان ماندنی شد!

سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان با بیان این که مشکلات بین مورایس و باشگاه برطرف شده است، از بازگشت وی به اصفهان برای ادامه همکاری با زردپوشان خبر داد.

تیم فوتبال سپاهان روز گذشته دوشنبه ۱۱ دی در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف شمس آذر قزوین رفت و این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان سعید دقیقی در تیم شمس آذر به پایان رسید.

در پایان این دیدار، ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان در گفت‌وگو با منوچهر نیکفر سرپرست مدیرعاملی این باشگاه خبر از استعفا داد و اعلام کرد که قصد ندارد هدایت سپاهان را در نیم فصل دوم عهده دار باشد.

منوچهر نیکفر سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت مورایس اظهار داشت: صحبت‌های خوبی را با او انجام داده ایم و مورایس متقاعد شده تا با اتمام تعطیلات اروپا به ایران بازگردد و هدایت تیم را برای نیم فصل دوم هم برعهده بگیرد. جدایی او صحت ندارد و مورایس سرمربی سپاهان باقی خواهد ماند.

او همچنین در خصوص شکایت کاوه رضایی بازیکن سابق سپاهان از این باشگاه به دلیل فسخ یکطرفه قرارداد، گفت: با مدیربرنامه‌های رضایی و سایر بازیکنانی که قراردادشان فسخ شده است جلسه خواهیم گذاشت و با آنها به توافق خواهیم رسید تا مشکلی تیم سپاهان را در ادامه مسیر لیگ برتر تهدید نکند.

منبع: مهر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها