پایان همکاری پورموسوی و استقلال خوزستان؟

باتوجه به این که باشگاه تماسی با من نداشت من این رفتار آن ها را پایان همکاری طرفین می دانم. به هر حال شاید باید رفت.

پایان همکاری پورموسوی و استقلال خوزستان؟

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید علی رغم این که در جلسه با مسئولان باشگاه اعلام کرده بود که فقط تا امروز (یکشنبه) منتظر جواب آن ها برای ادامه همکاری می ماند، مسئولان با او تماس نگرفته اند و این به منزله پایان همکاری است.

سیداکبر پورموسوی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: روز پنجشنبه هفته گذشته با مسئولان باشگاه جلسه داشتم و همه شرایط را به آن ها گفتم و تاکید داشتم که فقط تا روز یکشنبه یعنی امروز منتظر تماس آن ها برای ادامه همکاری می مانم.

وی با بیان این که کلا باشگاه استقلال خوزستان بلاتکلیف است، افزود: باشگاه تماسی با من نداشت و جالب است که دائما می گویند سید گزینه اول ما برای سرمربیگری تیم است اما از پنجشنبه تاکنون با من برای ادامه همکاری تماس نگرفته اند.

سرمربی سابق استقلال خوزستان بیان کرد: باتوجه به این که باشگاه تماسی با من نداشت من این رفتار آن ها را پایان همکاری طرفین می دانم. به هر حال شاید باید رفت.

وی عنوان کرد: جالب است روز پنجشنبه که جلسه داشتیم، بسیار مصر بودند که قرارداد همکاری همان روز امضا شود ولی بعد دیگری خبری نشد. حتی روز گذشته سخنگوی باشگاه در مصاحبه ای عنوان کرده بود که پورموسوی گزینه استقلال خوزستان است و من باید این حرف ها را فقط از طریق رسانه ها بشنوم و بخوانم.

پورموسوی گفت: باتوجه به این که خودم تیم را بالا آوردم واقعا تمایل داشتم که همکاری مان ادامه پیدا کند اما گویا خود باشگاه تمایلی به این کار ندارد. به هر حال من منتظر مسئولان باشگاه استقلال خوزستان ماندم و دیگر به بعد هم فکر نمی کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها