شروع مذاکره با خارجی‌های دیگر؛ گزینه‌های تازه برای سرمربیگری استقلال چه کسانی هستند؟

جواد نکونام گزینه اصلی استقلالی‌ها در روزهای گذشته بود، اما او هنوز به خاطر شکایت باشگاه فولاد درگیر است؛ در این شرایط اما مدیران باشگاه استقلال با گزینه‌های دیگری وارد مذاکره شده‌اند. علاوه بر گزینه‌های ایرانی که آنها از قبل داشتند، حالا چند مربی خارجی جدید هم به مدیریت استقلال معرفی شده و حتی مذاکرات اولیه نیز با آنها انجام شده است.

شروع مذاکره با خارجی‌های دیگر؛ گزینه‌های تازه برای سرمربیگری استقلال چه کسانی هستند؟

به گزارش مستقل آنلاین؛ به نقل از "ورزش سه"، بعد از آنکه حجت کریمی، مدیرعامل باشگاه استقلال، اعلام کرد برای انتخاب سرمربی نمی‌خواهد عجولانه تصمیم بگیرد و چند روز بیشتر زمان خواست، مشخص شد که او در این پروسه با چالش‌هایی روبه‌رو شده است.

جواد نکونام گزینه اصلی استقلالی‌ها در روزهای گذشته بود، اما او هنوز به خاطر شکایت باشگاه فولاد درگیر است و مجوزهای لازم برای حضورش صادر نشده؛ این در حالی است که نکونام با پست اینستاگرامی امروز خود نشان داد علاقه‌مند است سکان هدایت استقلال را بپذیرد.

در این شرایط اما مدیران باشگاه استقلال با گزینه‌های دیگری وارد مذاکره شده‌اند. علاوه بر گزینه‌های ایرانی که آنها از قبل داشتند، حالا چند مربی خارجی جدید هم به مدیریت استقلال معرفی شده و حتی مذاکرات اولیه نیز با آنها انجام شده است.

حجت کریمی در مصاحبه‌ای که امروز انجام داد هم بر اضافه شدن چند مربی خارجی دیگر به گزینه‌های سرمربیگری صحه گذاشت و حالا باید دید در نهایت چه تصمیمی درباره نیمکت استقلال اتخاذ خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها