ناراحتی شدید مسئولان پرسپولیس از اقدام فداراسیون فوتبال

موضوعی اسباب خشم و ناراحتی شدید مسئولان و مدیران باشگاه پرسپولیس را فراهم آورده است. برهمین اساس طی شب گذشته و امروز تعدادی از مدیران باشگاه پرسپولیس از جمله امیرعلی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس به صورت شبانه روزی در حال ارسال و بارگذاری مدارک به AFC هستند تا مشکلی که چند سال قبل گریبانگیر باشگاه استقلال و باعث حذف این باشگاه از رقابت های لیگ قهرمان شد، گریبانگیر باشگاه پرسپولیس نشود.

ناراحتی شدید مسئولان پرسپولیس از اقدام فداراسیون فوتبال

به گزارش مستقل آنلاین؛ پس از گذشت دو ماه فدراسیون فوتبال روز قبل به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اطلاع داد تا برنامه های خود را برای AFC بارگزاری کنند

روز قبل فدراسیون فوتبال در اقدامی کاملا عجولانه از نماینده های ایران در رقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان درخواست کرد تا مدارک خود را برای AFC بارگزاری کنند.

به نوشته طرفداری، حدود 2 ماه (56 روز) قبل بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا در ابلاغیه ای به فدراسیون فوتبال تاکید کرد از نماینده های ایران در رقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا درخواست کند تا برخی از مدارک خود را تا روز 25 خرداد بارگزاری کنند.

تیم های حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان باید مدارک مهمی همچون لیست بازیکنان، شماره بازیکنان، هتل محل اقامت، نوع پرواز و بسیاری از اطلاعات و مدارک دیگر را تا روز 25 خرداد (فردا) برای AFC بارگزاری کنند. اما جالب این که پس از گذشت 2 ماه روز قبل فدراسیون فوتبال به باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان از جمله باشگاه پرسپولیس ابلاغیه فرستاد تا هرچه سریع تر این مدارک را با توجه به محدودیت زمانی تا روز 25 خرداد برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند.

موضوعی که اسباب خشم و ناراحتی شدید مسئولان و مدیران باشگاه پرسپولیس را فراهم آورده است. برهمین اساس طی شب گذشته و امروز تعدادی از مدیران باشگاه پرسپولیس از جمله امیرعلی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس به صورت شبانه روزی در حال ارسال و بارگذاری مدارک به AFC هستند تا مشکلی که چند سال قبل گریبانگیر باشگاه استقلال و باعث حذف این باشگاه از رقابت های لیگ قهرمان شد، گریبانگیر باشگاه پرسپولیس نشود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها