سجادی: استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده‌اند

وزیر ورزش و جوانان گفت: استقلال و پرسپولیس هنوز حذف نشده‌اند و در حال مذاکره هستند و حداقل 2 هفته، بلکه بیشتر وقت داریم.

سجادی: استقلال و پرسپولیس هنوز از آسیا حذف نشده‌اند

حمید سجادی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: امسال به امید خدا در اخباری که داریم، به دلیل جایگاه ارزشمند و تاریخی چوگان در بین رشته‌های ورزشی، برنامه ریزی شده بین وزارت ورزش و فدراسیون چوگان، برای اولین بار لیگ چوگان در 23 هفته از ابتدای سال آغاز شود.

وی ادامه داد: بازی‌های پایانی این لیگ در دهه فجر خواهد بود. قرعه کشی و مقدمات اولیه از هفته اولیه اردیبهشت انجام خواهد شد. رشته‌ چوگان یکی از رشته‌های اصیلی است که در دنیا هم جدی گرفته می‌شود. تنوع خوبی هم دارد، چوگان سالنی و چوگان در ساحل و ما جزو کشورهایی هستیم که 2 -3 نوع تاریخ برای چوگان مطرح کرده است.

وزیر ورزش همچنین گفت: استقلال و پرسپولیس هنوز حذف نشده‌اند. در حال مذاکره هستند و حداقل 2 هفته بلکه بیشتر وقت داریم. بدهی‌های ما پرداخت شده و فدراسیون فوتبال نیز یک اهتمام ویژه‌ای را در پی گرفته است. تاج و همکاران نیز همچنان امیدوار هستند.

وی ادامه داد: من همیشه امیدوار بودم، خصلت ورزشی من بدین شکل بوده که با امیدوار می‌ماندم و از خط پایان عبور می‌کردم. اگر ناامید بودم، به خط پایان نمی‌رسیدم. برای همین هنوز امیدوارم و فدراسیون فوتبال  تلاش می‌کند مگر اینکه خدایی ناکرده، کنفدراسیون فوتبال آسیا ایرادی بگیرد مثل اینکه دیر بارگذاری شده. البته AFC مهلت داد که وقت دارید که از حق قانونی خود دفاع کنید. باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و هم فدراسیون مستندات لازم را هم دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها