چشمی: کار را علنی کرده و خوشحال هستند اما خدا جای حق نشسته/ داور خارجی هم بیاورند تغییری ایجاد نمی‌شود

کار را علنی کرده‌اند و داستانی هم که علنی شود، یعنی زور داریم، می‌خواهیم و می‌توانیم که این کار را انجام می‌دهیم و شما هم نمی‌توانید کاری انجام بدهید.

چشمی: کار را علنی کرده و خوشحال هستند اما خدا جای حق نشسته/ داور خارجی هم بیاورند تغییری ایجاد نمی‌شود

 روزبه چشمی درمورد اینکه سید حسین حسینی پس از بازی با نفت آبادان جوری صحبت می‌کرد که تصور می‌شد استقلال با این وضعیت قهرمانی جام حذفی را هم از دست می‌دهد، اظهار داشت: متاسف هستم اما بازهم باید با معذرت‌خواهی از هوادارانمان شروع کنم. 3-2 هفته است آنگونه که باید و شاید بازی نکردیم. در هر 3 بازی مستحق باخت نبودیم اما بازی قابل انتظار را انجام ندادیم. اتفاقات امسال از اول فصل اگر مقداری جلو بیاییم و تا الان، داخل یا بیرون زمین، ذهن بچه‌های ما را واقعا نابود کرده است. چه اتفاقات فوتبالی در داخل زمین و چه اتفاقات غیر فوتبالی در بیرون از زمین. پس از دربی از بچه‌ها تشکر کردم. الان هم که این نتیجه را گرفتیم، یک قدم رو به عقب برداشتیم. خیلی امید داشتیم و جنگیدیم اما نتیجه‌ ما را از آنچه می‌خواستیم عقب انداخت. 

وی درمورد اینکه آیا صحبتش درمورد اتفاقات خارج از زمین، به مسائل بازی فردا پیکان و پرسپولیس هم ربط دارد، پاسخ داد: از گذشته نگاه کنید چه اتفاقاتی رخ داد. در بازی‌هایی که حتی ما می‌بردیم نه فقط بازی‌هایی که نتیجه نگرفتیم، اتفاقات داوری و بیرون زمین داشتیم تا بازی‌های واضحی مثل دربی تا دیدار با پارس جنوبی یا همین بازی.  درمورد اتفاقات شما بهتر می‌دانید و تمام صحنه‌های داوری، کارشناسی و نظر داده می‌شود اما هفته بعد باز هم تکرار می‌شود. 

بازیکن استقلال درمورد اینکه آیا به هر حال این اتفاقات در عملکرد بازیکنان استقلال تاثیرش را گذاشت، توضیح داد: بچه‌ها جنگیدند اما واقعا ما را از لحاظ ذهنی نابود کردند. واقعا بچه‌ها زیر فشار زیادی هستند اما به جام حذفی امیدواریم. کار با این کارهایی که قطعش نکرده و آن‌ها را ادامه می‌دهند سخت است اما شک نکنید تا لحظه آخر در لیگ و جام حذفی می‌جنگیم. شاید شانس استقلال در لیگ کم شده باشد اما تا جایی که می‌توانیم می‌جنگیم.

چشمی درمورد تصمیمات اخیر سازمان لیگ، گفت: برخی اتفاقات می‌افتد که خودتان هم می‌بینید. به قول معروف کار را علنی کرده‌اند. داستانی هم که علنی شود، یعنی ما زور داریم، می‌خواهیم و می‌توانیم که این کار را انجام می‌دهیم. شما هم نمی‌توانید کاری انجام بدهید. به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. از اول فصل خیلی زحمت کشیدند و الان خوشحال هستند. شادی می‌کنند اما یک چیز را هم بدانند.

وی درمورد اینکه آیا منظورش از این صحبت‌ها مسئولان سازمان لیگ هستند، گفت: همه افرادی که پیش از این هم درموردشان صحبت کرده‌ام اما خدا جای حق نشسته و نتیجه را هم می‌بینیم. کاری که نتوانستند سال گذشته انجام بدهند و با قهرمانی استقلال خیلی اذیت شدند. امسال خیلی خوشحال هستند اما خدا جای حق نشسته است. 

بازیکن استقلال درمورد درخواست مربی این تیم برای استفاده از داور خارجی در فینال جام حذفی، تاکید کرد: با این اتفاقات علنی که می‌بینم، اگر داور خارجی هم بیاورند، زیاد تغییری حاصل نمی‌شود. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها