امیرآبادی: پرسپولیس آنالیز خوبی از استقلال داشت/دفاع استقلال روز خوبی نداشت

به نظر من پرسپولیس با استراتژی مناسب و آنالیز خوب موفق شد پیروز بازی شود.

امیرآبادی: پرسپولیس آنالیز خوبی از استقلال داشت/دفاع استقلال روز خوبی نداشت

پیشکسوت استقلال گفت: در این شرایط حساس ۳ امتیاز داربی خیلی مهم بود اما هنوز هیچ چیز تمام نشده و بازیکنان استقلال باید با قدرت به کارشان ادامه بدهند.در فوتبال هیچ چیز معلوم نیست و نمی‌توانیم بگوییم تیم‌های دیگر برای قهرمانی شانس مسلم دارند.

مهدی امیرآبای درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل پرسپولیس در داربی صدم پایتخت، اظهار کرد: در مجموع شاهد بازی خوبی بودیم. هر تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد می‌تواند پیروز بازی شود و به نظر من پرسپولیس با استراتژی مناسب و آنالیز خوب موفق شد پیروز بازی شود.

دفاع استقلال روز خوبی نداشت

پیشکسوت استقلال، ادامه داد: متاسفانه دفاع ما روز خوبی نداشت. مدافعان ما در صحنه گل فضای بسیار خوبی را در اختیار مهاجم حریف گذاشتند و او نیز موفق شد از این فرصت به بهترین شکل استفاده کند و دروازه استقلال را باز کند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال زحمت خود را کشیدند. این بازی بسیار حساس بود و ۳ امتیاز آن خیلی مهم و تاثیرگذار بود اما استقلال نتوانست به هدفی که داشت برسد.

هنوز شانس قهرمانی تمام نشده است

امیرآبادی درباره اینکه آیا استقلال با این شکست می‌تواند شانسی برای قهرمانی داشته باشد یا خیر، گفت: هر چند در این شرایط حساس ۳ امتیاز داربی خیلی مهم بود اما هنوز هیچ چیز تمام نشده و بازیکنان استقلال باید با قدرت به کارشان ادامه بدهند.در فوتبال هیچ چیز معلوم نیست و نمی‌توانیم بگوییم تیم‌های دیگر برای قهرمانی شانس مسلم دارند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد خوب کادر فنی پرسپولیس در این بازی، گفت: وقتی کمک مربیان و آنالیزور خوبی در یک تیم حضور داشته باشند، می‌توانند به سرمربی کمک زیادی کنند اما در استقلال ساپینتو فقط لب خط بود و کس دیگری هم حرفی نمی‌زد یا کمکی نکرد که با تعویض‌های خوب بتوانند روند بازی را تغییر دهند. تعویض‌های استقلال خوب نبود. میرزایی که تاثیر خاصی نگداشت و آرمان رمضانی هم نتوانست مثل همیشه اثرگذار باشد.

پرسپولیس آنالیز خوبی از استقلال داشت

پیشکسوت استقلال در پایان درباره عملکرد نه چندان خوب ستاره‌های این تیم اظهار کرد: بله درست است. بازیکنان استقلال در حد خودشان ظاهر نشدند. وقتی استقلال گل خورد طبیعتا باید فشار بیشتری وارد می‌کردند تا به گل برسند اما این اتفاق رخ نداد. پرسپولیسی‌ها آنالیز خوبی از استقلال داشتند و موفق شدند بازی را در دست بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها