برخورد تند فتح‌الله‌زاده با ستاره استقلال؛ تسویه‌حساب کن و برو!

بعد از چند برد مهم استقلال، فتح‌الله‌زاده ملاقاتی با بازیکنان داشت تا در مورد مشکلات مالی با آنها صحبت کند.

برخورد تند فتح‌الله‌زاده با ستاره استقلال؛ تسویه‌حساب کن و برو!

بازیکنان استقلال بعد از بازی با ذوب‌آهن به شدت عملکرد فتح‌الله‌زاده را مورد انتقاد قرار دادند و حرف‌های آنها نشان داد که در این چند ماه به هیچ عنوان دل خوشی از مدیرعامل باشگاه نداشتند.

 

چالش با بازیکنان و کادرفنی

اولین تصاویری که از ملاقات فتح‌الله‌زاده با ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌ها در رسانه‌ها منتشر شد، به خوبی نشان می‌داد که این تغییر مدیریتی باب میل مربی پرتغالی نبوده و این دو نفر هرگز رابطه خوبی با یکدیگر نداشتند. چالش اصلی ساپینتو و فتح‌الله‌زاده هم زمانی آغاز شد که مدیرعامل آبی‌ها، اتاقی که در کمپ مرحوم حجازی برای ساپینتو در نظر گرفته شده بود را برای خودش برداشت و حتی درب آن اتفاق را قفل کرد. از طرفی بحران مالی در استقلال هم باعث شد تا بازیکنان هیچ وقت با فتح‌الله‌زاده ارتباط مثبتی نداشته باشند و حالا آنها نزدیک به 4 ماه است که دریافتی نداشته‌اند.

یکی از بازیکنان استقلال به همشهری ورزشی می‌گوید:« از زمانی که فتح‌الله‌زاده به استقلال آمد، جو خوبی از سوی مدیریت به بازیکنان و کادر فنی انتقال داده می‌شد. ایشان چند بار با ما جلسه داشت ولی مدام از نداشتن پول صحبت می‌کرد و می‌گفت که کاری از دستش ساخته نیست. سوال همه ما هم این بود که اگر کاری از دستش ساخته نیست پس چرا مدیرعاملی باشگاه را قبول کرد.»

ادعای عجیب در مورد جذب مهاجم

یکی دیگر از اقداماتی که باعث تعجب بازیکنان شده بود، صحبت‌های فتح‌الله‌زاده در موردد جذب بازیکن خارجی بود. استقلال در این چند ماه در بدترین شرایط مالی قرار داشت ولی او در مصاحبه‌هایش چند بار به خرید مهاجم درجه یک خارجی اشاره کرد و البته این موضوع با ناراحتی مهاجمان استقلال هم همراه شده بود. در یکی از جلسات تمرینی اما، ساپینتو خطاب به بازیکنان استقلال گفت:« من مهاجم نمی‌خواهم، وقتی خودمان پولی نگرفته‌ایم چرا باید بازیکن جدید بیاید و برای او هزینه شود. ما با همین نفرات ادامه می‌دهیم.»

جالب اینجا است که یکی از بازیکنان استقلال به فتح‌الله‌زاده گفته بود چرا وقتی در باشگاه پول نیست از جذب مهاجم خارجی صحبت می‌کند و مدیرعامل استقلال هم در جواب گفته بود که این یک تاکتیک مدیریتی است! یکی از مدافعان استقلال هم به فتح‌الله‌زاده گفته بود که اگر قصد جذب بازیکن خارجی ندارید حداقل در رسانه‌ها، حریفان ما را تحریک نکنید که آنها بازیکن خارجی بخرند و تقویت شوند.

برخورد عجیب با یامگا

یکی دیگر از کارهای عجیب فتح‌الله‌زاده برخوردی بود که مدتی پیش با کوین یامگا داشت. بعد از چند برد مهم استقلال، فتح‌الله‌زاده ملاقاتی با بازیکنان داشت تا در مورد مشکلات مالی با آنها صحبت کند. یکی از بازیکنان استقلال در مورد این جلسه می‌گوید:« کوین یامگا از مدیرعامل باشگاه درخواست کرد که حق و حقوق و پاداش بازیکنان را پرداخت کند ولی فتح‌الله‌زاده خطاب به یامگا گفت که شما زیاد صحبت نکن و اگر ناراحت هستی با باشگاه تسویه حساب کن و برو! یامگا بازیکن موثر تیم ما است و ما تعجب کرده بودیم که چرا فتح‌الله‌زاده با او اینطور صحبت کرده است.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها