اولین پیروزی قلعه نویی با کامبک مقابل کنیای رها شده از تعلیق! + عکس

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی دوستانه خود در سال 1402 و با سرمربی گری امیر قلعه نویی به مصاف کنیا رفت که این بازی با نتیجه 2 بر یک سود به سود ایران به پایان رسید.

اولین پیروزی قلعه نویی با کامبک مقابل کنیای رها شده از تعلیق! + عکس

به گزارش مستقل آنلاین؛ به نقل از جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال ایران اولین پیروزی خود با سرمربی گری قلعه نویی را مقابل کنیا جشن گرفت.

 تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی دوستانه خود در سال 1402 و با سرمربی گری امیر قلعه نویی به مصاف کنیا رفت که این بازی با نتیجه 2 بر یک سود به سود ایران به پایان رسید.

ایران: پیام نیازمند، آرمین سهرابیان، حسین کنعانی‌زاده، صادق محرمی، احسان حاج صفی، محمد کریمی، روزبه چشمی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی و شهریار مغانلو.

کنیا: پاتریک ماتاسی، آموس نوندی، برایان ماندلا، جوزف اوکومو، اریک اوما، تدی آکوما، ریچارد اودادا، ویکتور اومونه، دوک آبویا، مسعود جمعه و میشل اولونگا.

گزارش بازی: دقیقه ۱۰ دفع ناقص موج حمله ایران توسط دروازه‌بان کنیا، تبدیل به موقعیت ایده‌آل برای مغانلو شد اما ضربه او از محوطه هجده قدم به بیرون از دروازه رفت.دقیقه ۲۸ در حالی که ایران سعی در خلق موقعیت داشت، باز هم کنیا روی یک ضد حمله سریع صاحب موقعیت شد که پاس در عرض کنیایی‌ها به مقابل محوطه شش قدم با فرصت سوزی بازیکن این تیم همراه شد و خطر از دروازه ایران دور شد. گل: دقیقه 51 مایکل اولونگا کاپیتان خطرناک کنیا با فرار از میانه میدان و از پیش رو برداشتن مدافع تیم ملی ایران، به سرعت تا محوطه جریمه نفوذ کرد و سپس با تو سر توپ و ضربه‌ پای چپ فنی، گل اول را برای کنیا به ارمغان آورد.گل: دقیقه 76 محمد محبی چند متر آن طرف‌تر از محوطه جریمه، یک ضربه ایستگاهی برای ایران در سمت راست به دست آمد و رامین رضاییان اقدام به ارسال آن کرد و محمد محبی با ضربه‌ سر، دروازه کنیا را گشود. گل: دقیقه ۸۴ باز هم یک ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه برای ایران به دست آمد و امید نورافکن پشت توپ ایستاد. او تصمیم گرفت با ارسال پاس کوتاه، رضاییان را صاحب موقعیت کند و سانتر این بازیکن با اشتباه ماتاسی کنیا به گل دوم تیم ملی تبدیل شد. این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود ایران به پایان رسید.

شاگردان قلعه نویی سوم فروردین هم به مصاف روسیه رفتند که این بازی با تساوی یک یک به پایان رسید.

کنیا که یک سال گذشته تعلیق بود در جایگاه 101 رنکینگ فیفا و 22 قاره آفریقا قراردارد. دیدار با ایران اولین بازی این تیم در 15 ماه گذشته است.  آن ها آخرین بار در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۲۱ در مرحله مقدماتی جام جهانی برابر رواندا بازی کردند و ۲ بر ۱ پیروز شدند.


 

زنان+تماشاگر+ایران+زنان+هوادار+ایران+زنان+در+ورزشگاه+تماشاگران+زن+ایران+هواداران+زن+ایران (2)

 

زنان+تماشاگر+ایران+زنان+هوادار+ایران+زنان+در+ورزشگاه+تماشاگران+زن+ایران+هواداران+زن+ایران (1)

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها