رکورد استقلال دست نخورده می‌ماند؟

یکی از رکوردهای خاص استقلال که توسط رقیبان در حال تهدید است، رکورد کسب امتیاز در یک فصل فوتبال ایران است.

رکورد استقلال دست نخورده می‌ماند؟

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته و در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر با نتیجه سه بر ۲ برابر تراکتور به برتری رسید تا با ۴۵ امتیاز یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ بیست و دوم باشد. سپاهان با ۴۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و استقلال نیز با یک بازی کمتر و ۴۰ امتیاز در رده سوم است. پرسپولیس هر چند با برد در زمین تراکتور یک گام به سوی قهرمانی برداشت اما دبل محمد عباس‌زاده مقابل تیم سابق خود موجب شد تا رقیب سنتی نتواند تهدیدی برای رکورد خاص شاگردان فرهاد مجیدی در فصل گذشته لیگ برتر ایران به وجود بیاورد.

استقلال تهران فصل گذشته با ۱۰ گل خورده رکورد بهترین خط دفاع لیگ را به نام خود ثبت کرد؛ رکورد پیشین لیگ نیز با ۱۳ گل خورده در اختیار استقلال بود. خط دفاعی پرسپولیس که تا پیش از بازی بزرگ تبریز تنها ۹ گل دریافت کرده بود، در سرمای سخت شمال‌غرب ایران دو رقمی شد تا استقلالی‌ها همچنان امید به حفظ آمار و ارقام لیگ برتر به نام خود داشته باشند.

البته رکورد استقلال از سوی ۲ تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک تهدید می‌شود. مس رفسنجان با ۹ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد و آلومینیوم اراک نیز ۱۰ گل دریافت کرده است. با توجه به هشت بازی پایانی لیگ برتر، به احتمال زیاد رکورد استقلال در فصل کنونی دست نخورده باقی خواهد ماند.

استقلال در فصل پیش بدون باخت عنوان قهرمانی را کسب کرد که این رکورد نیز ممکن است سالیانِ سال به نام آبی‌پوشان پایتخت باشد. تا هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های سپاهان و مس رفسنجان با ۲ شکست کمترین باخت ممکن به نام خود را در لیگ کنونی ثبت کردند. پرسپولیس و استقلال نیز با سه باخت در جایگاه دوم قرار دارند.

یکی از رکوردهای خاص استقلال که توسط رقیبان در حال تهدید است، رکورد کسب امتیاز در یک فصل فوتبال ایران است. تیم استقلال در فصل گذشته با ۶۸ امتیاز این رکورد را از آن خود کرد و احتمال شکسته شدن آن از سوی سپاهان و پرسپولیس وجود دارد. تیم سپاهان اکنون ۴۶ امتیاز دارد و در صورت کسب پیروزی در ۸ بازی پایانی لیگ برتر می‌تواند به رکورد ۷۰ امتیاز برسد پرسپولیس نیز می‌تواند با برد در تمام دیدارهای پیش‌رو به رکورد ۶۹ امتیاز برسد. البته سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ فوتبال ایران یک دیدار حساس روبروی یکدیگر دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها