شیری: بازی با نفت برای ما ساده نخواهد بود/ تساوی مقابل استقلال نتیجه بدی نبود

مدافع تیم فوتبال نساجی با گلایه از اینکه حواشی در مورد قضاوت داوران زیاد است گفت، فوتبال ایران نیاز مبرمی به VAR دارد.

شیری:  بازی با نفت برای ما ساده نخواهد بود/ تساوی مقابل استقلال نتیجه بدی نبود

مدافع تیم فوتبال نساجی با گلایه از اینکه حواشی در مورد قضاوت داوران زیاد است گفت، فوتبال ایران نیاز مبرمی به VAR دارد.

حامد شیری درباره تساوی تیمش برابر استقلال گفت: با اینکه میزبان بودیم، ولی می‌دانستیم بازی سختی داریم، چون استقلال یک تیم پرمهره است و به قائمشهر آمده بود که با گرفتن سه امتیاز از سپاهان و پرسپولیس عقب نیفتد. آنها در طول بازی چند موقعیت خوب هم داشتند که در نیمه دوم دروازه ما را باز کردند، با این حال ما هم تلاش کردیم تا گل مساوی را بزنیم که خوشبختانه روی یک ضربه ایستگاهی به هدف‌مان رسیدیم. فکر می‌کنم تساوی در این بازی نتیجه بدی برای ما نبود و امیدوارم در ادامه لیگ نتایج بهتری بگیریم.

شیری در مورد صحنه‌ای که استقلالی‌ها معتقد بودند روی مهدی قایدی خطای پنالتی رخ داده است، تصریح کرد: به هر حال این طبیعی است که آنها چنین نظری داشته باشند، ولی نظر داور چیز دیگری بود و اکثر کارشناسان داوری هم بر این عقیده بودند که خطایی رخ نداد. بعد از هر بازی که در لیگ انجام می‌شود، حاشیه‌ها در مورد قضاوت داوران زیاد است و فکر می‌کنم فوتبال ایران نیاز مبرمی به VAR دارد.

مدافع تیم فوتبال نساجی راجع به بازی بعدی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: ما برابر تیمی قرار می‌گیریم که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد. نفت در زمین خودش به گرفتن سه امتیاز فکر می‌کند تا امیدهایش برای ماندن در لیگ بیشتر شود و بازی آسانی نخواهیم داشت. ما به هیچ عنوان نباید به جایگاه این تیم در جدول فکر کنیم و این بازی برای ما ساده نخواهد بود. با این حال و با توجه به شرایطی که در جدول داریم، فقط به برد فکر می‌کنیم. ما امتیازهای حساسی را در چند هفته گذشته از دست دادیم و باید در بازی‌های باقیمانده خوب امتیاز بگیریم تا در پایان لیگ جایگاهی خوب را به دست بیاوریم.

شیری با اشاره به موقعیت نساجی در جام حذفی و اینکه چقدر احتمال دارد آنها قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنند، اظهار داشت: ما در مرحله بعدی میزبان هستیم و شانس خوبی داریم تا به مراحل بالاتر برویم. تکرار قهرمانی در جام حذفی فوق‌العاده است و امیدوارم دوباره قهرمانی در این جام را تجربه کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها