۶ پرسپولیسی در خطر محرومیت از دیدار مهم با سپاهان/ نقشه جدید گل محمدی برای تدوام موفقیت سرخ‌ها

محمد عمری تنها بازیکن در خطر محرومیت نیست و در این زمینه یحیی گل‌محمدی چالش بزرگی را مقابل خود می‌بیند.

۶ پرسپولیسی در خطر محرومیت از دیدار مهم با سپاهان/ نقشه جدید گل محمدی برای تدوام موفقیت سرخ‌ها

پرسپولیس در حالی توانست در قامت تیم برنده از مصاف با نفت مسجدسلیمان بیرون بیاید و شاگردان یحیی گل‌محمدی با بردی پرگل موفق شدند کار خود را در هفته بیست‌ویکم به پایان ببرند که یکی از علامت سوال‌های ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت، غیبت محمد عمری بود. عمری که بعد از جدایی یورگن لوکادیا، به یکی از چهره‌های ویژه ترکیب پرسپولیس تبدیل شد و همواره خود را بازیکنی موثر در ترکیب سرخ‌ها نشان می‌داد، در مصاف با نفت حتی یک دقیقه هم فرصت بازی به‌دست نیاورد!

گل‌محمدی روی ستاره تیمش ریسک نکرد

پدیده سرخ‌پوشان پایتخت که در دیدار قبلی مقابل سپاهان نقش مهمی در برتری تیمش داشت و حتی موفق به کسب پنالتی شد، مشکلی به لحاظ مصدومیت نداشت و حضور فعالی در تمرینات پرسپولیس در هفته اخیر داشت اما با این وجود، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت باتوجه به در پیش بودن تقابل با تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان، روی ستاره تیمش ریسک نکند و او را در مصاف نسبتاً آسان مقابل نفت مسجدسلیمان روی نیمکت قرار داد.

گل‌محمدی برنامه داشت که در صورت گره‌خوردن بازی، عمری را در نیمه دوم به ترکیب اضافه کند اما برتری آسان پرسپولیسی‌ها باعث شد تا سرمربی سرخ‌پوشان به‌سراغ پدیده جوان تیمش نرود. علت اصلی نیمکت‌نشینی محمد عمری در مصاف با نفت مسجدسلیمان، ۳کارته بودن وینگر جوان پرسپولیس بود که او را در خطر محرومیت قرار داده بود. عمری امیدوار است که در بازی با تراکتور بتواند به ترکیب پرسپولیس بازگردد و بدون دریافت کارت زرد در دیدار بعدی مقابل سپاهان هم بتواند برای تیمش به میدان برود.

۶ بازیکن در خطر از دست دادن دوئل با سپاهان!

محمد عمری تنها بازیکن در خطر محرومیت نیست و در این زمینه یحیی گل‌محمدی چالش بزرگی را مقابل خود می‌بیند؛ چون بازیکنان کلیدی پرسپولیس در خطر محرومیت و ۴اخطاره‌ شدن قرار گرفته‌اند و در پیش بودن تقابل تراکتور تبریز و بعد از آن سپاهان اصفهان باعث شده تا یحیی گل‌محمدی به دنبال راهکاری برای نجات بازیکنان تیمش از خطر محرومیت باشد.

علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، علی نعمتی، وحید امیری و مهدی ترابی بازیکنان ۳اخطاره پرسپولیس هستند که در کنار محمد عمری خطر محرومیت از دیدار سپاهان را بیخ گوش خود می‌بینند. باید دید در مصاف حساس پیش‌رو برابر تراکتور تبریز، آن‌ها چه عملکردی خواهند داشت و آیا از این بازی سخت آن‌ها به سلامت و بدون دریافت کارت گذر می‌کنند یا پرسپولیس با غایبانی سرشناس آماده دوئل سرنوشت‌ساز برابر سپاهان خواهد شد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها