محمود فکری در آستانه جدایی از سایپا

ظاهرا در این جلسات، فکری به گلایه از اتفاقات و حواشی ابتدای فصل پرداخته و بابت دخالت‌های فراوان کمیته فنی این تیم در مسائل فنی، به ستوه آمده است.

محمود فکری در آستانه جدایی از سایپا

پس از اینکه سایپا در پایان لیگ بیستم به دسته اول سقوط کرد، فصل گذشته نیز در آستانه سقوط به دسته دوم بود که در هفته های پایانی توانست در لیگ آزادگان ماندگار شود. از همین رو، مدیران باشگاه در تابستان با محمود فکری برای هدایت تیم خود به توافق رسیدند تا بتوانند به یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر تبدیل شوند.

سایپا نیز که در این فصل نتایج خوبی را کسب کرده، اکنون در رتبه دوم قرار دارد و یکی از مدعیان صعود است. با این حال، پس از پایان نیم فصل و تاکنون، محمود فکری جلسات متعددی را برای دریافت مطالبات بازیکنانش و فراهم شدن امکانات تمرینی با مدیران باشگاه برگزار کرده است.

ظاهرا در این جلسات، فکری به گلایه از اتفاقات و حواشی ابتدای فصل پرداخته و بابت دخالت‌های فراوان کمیته فنی این تیم در مسائل فنی، به ستوه آمده و شکایت خود را نزد مدیران سایپا برده و به آنها اعلام کرده که دیگر توان کار کردن با این مجموعه را ندارد.

گفته می شود که کمیته فنی در موضوعاتی مانند ارنج تیم تا نوع تمرین ریکاوری پس از دیدارهای سایپا در تصمیمات فکری دخالت داشته است و با وجود اینکه سرمربی خودروسازان بارها در مصاحبه هایش به تشکر از تیموری، مدیرعامل کارخانه سایپا پرداخته، اما او به دلیل شرایطی که ذکر شد، در پی کناره‌گیری از این تیم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها