چرا رای کمیته انضباطی برای استقلال پذیرفتنی نیست؟

باشگاه استقلال معتقد است رای مذکور در زمان و با سرعتی خارج از عرف صادر شده است.

چرا رای کمیته انضباطی برای استقلال پذیرفتنی نیست؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال با رای کمیته انضباطی ۴ جلسه از همراهی این تیم در مسابقات محروم شد. البته این محرومیت با عذرخواهی رسمی ساپینتو به دو جلسه کاهش پیدا می‌کند اما باشگاه استقلال که محکومیت اعلام شده را منصفانه نمی‌داند اعتراض خودش را به این مساله رسما اعلام کرد.

مهمترین مورد اعتراض باشگاه استقلال به این رای، زمان صدور و اعلام آن است. با توجه به اینکه پیش از این اعلام آرای انضباطی حداقل یک هفته به طول می‌انجامید، مدیران استقلال معتقدند صدور رای در زمان کوتاه نشان می‌دهد دفاعیات این باشگاه به خوبی مورد بررسی قرار نگرفته است.

نکته قابل توجه این است که در ابتدا عنوان شد استقلال لایحه‌ای برای دفاع از ساپینتو ارسال نکرده اما در متن رای صادره، اشاره شده که دفاعیات باشگاه استقلال مورد قبول قرار نگرفته است.

باشگاه استقلال براساس درخواست رئیس کمیته انضباطی به سازمان لیگ (در تاریخ ۲۴ بهمن) مبنی بر ارسال دفاعیات ظرف ۴۸ ساعت که بعداز ظهر روز ۲۵ بهمن به این باشگاه ابلاغ شده، لایحه خود را روز ۲۶ بهمن ارائه می‌کند که ‌پس از آن و کمتر از ۲۴ ساعت، رای انضباطی در تاریخ ۲۷ بهمن اعلام می‌شود.

به این ترتیب باشگاه استقلال معتقد است رای مذکور در زمان و با سرعتی خارج از عرف صادر شده است. به همین خاطر مدیریت باشگاه استقلال امیدوار است با پیگیری این پرونده در کمیته استیناف بتواند رای صادر شده را بشکند تا محرومیت ساپینتو کاهش یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها