وقتی بیرانوند به گوهر ی روحیه می‌دهد

کم نیستند کارشناسانی که معتقدند علیرضا بیرانوند ستاره بی چون و چرای این فصل لیگ برتر بوده است.

وقتی بیرانوند به گوهر ی روحیه می‌دهد

کم نیستند کارشناسانی که معتقدند علیرضا بیرانوند ستاره بی چون و چرای این فصل لیگ برتر بوده است. خیلی ها معتقدند پرسپولیس بدون علیرضا نمی توانست در حد مدعی قهرمانی ظاهر شود و کارش در این فصل به شدت گره می خورد. بیرانوند در چند بازی مثل دیدار مقابل گل گهر یک تنه جریان بازی را به نفع تیمش عوض کرد و باعث شد تا پرسپولیس به ۳ امتیاز برسد.

علیرضا که در کنار گولسیانی تا قبل از شروع بازی مقابل آلومینیوم تنها بازیکنان پرسپولیس در این فصل بودند که در همه دقایق همه بازی های این تیم در لیگ به میدان رفتند، در بازی مقابل آلومینیوم با کارت قرمز داور مواجه شد و دیدار حساس این هفته تیمش مقابل صنعت نفت را از دست داد. بیرانوند که بیشترین تعداد کلین شیت را در بین گلرهای لیگ برتری در اختیار دارد، برای اضافه کردن به کلین شیت هایش باید تا بازی مقابل هوادار صبر کند.

برای بازی با صنعت نفت گل محمدی به اجبار باید از احمد گوهری گلر دوم تیمش استفاده کند و امیدوار به درخشش او باشد. گوهری که در چند بازی متزلزل کار کرده، در بازی مقابل آلومینیوم و بعد از اینکه به جای بیرانوند به بازی آمد، توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد و حالا امیدوار است که همین کار را در آبادان و مقابل تیم سابقش هم تکرار کند. نکته جالب اینجاست که بیرانوند و ننکا مربی گلرهای برزیلی پرسپولیس طی روزهای اخیر و بعد از بازی با آلومینیوم سعی کردند به گوهری روحیه بدهند تا او با اعتماد به نفس بیشتر و با روحیه بالا بتواند در بازی با صنعت نفت در چارچوب دروازه پرسپولیس قرار بگیرد.

اقدام جالب بیرانوند درحالی انجام شد که معمولا کمتر شاهد چنین رفتارهایی از بازیکنان در لیگ برتر هستیم. با این حال روحیه دادن بیرانوند به گوهری نشان دهنده این است که موفقیت تیمی برای پرسپولیسی ها مهم تر از موفقیت فردی است. هرچند این تیم چند روزی است درگیر حواشی مختلفی شده که بعد از صحبت های گل محمدی در کنفرانس خبری بعد از بازی با آلومینیوم مطرح شد. پرسپولیس که هفته قبل صدر جدول را از دست داده، امیدوار است با توجه به ۳ بازی تقریبا راحتی که در پیش رو دارد، بتواند امتیازات کاملی را از این بازی ها بگیرد و دوباره صدرنشین شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها